|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
BmwMutte |
ingen som vet av nån träff i närhetetn av östersund...? så slipper man åka så långt..=) |
|
kom på piteå träffen ;), iofs45mil från östersund. men ;) /mvh jocke - www.raceinorr.com - Northern Streetrace Community. |
|
|
Jag e åxå från Östersund så hittar du något närmare så lägg ut info... //Erik// |
|
BmwMutte |
ja kanske det... när är den då? |
|
Hej! En jämtländsk bmwträff planeras i detta nu! Som allt ser ut just nu kommer den att hållas i Hoting den 16:e augusti. Det blir besök på Ivars Bil, bilmuseét samt lite "tipsrally". Mer info kommer! /Flowerbranch |
|
BmwMutte |
Det låter fin fint! Kul med nått i närheten! |
|
Då är det dags att fara till hoting i augusti... //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Flowerbranch: Jaså....undrar vilka som ska hålla i den träffen då? kan det vara någon lokal bmw tok eller? tycker mig minnas att det ska finnas några stycken däruppe...kanske är du en av dom? |
|
|
Japp - det är en lokal BMW-tok som jag känner (i samarbete med Ivars Bil). Jag och en kille från Strömsund ska hjälpa till under dagen... Vet dock inte så mycket detaljer ännu. /Flowerbranch |
|
|
Flowerbranch: En av de här grabbarna har flera 02:or stående och en annan av dom kuskade runt i en E3:a i fjol sommar...kan det vara bekant? |
|
| Alldeles rätt! Håkan i Strömsund har 02:or och Jocke i Hoting kör 3,0Si. Ingen som känner till nån som behöver en 320 E36?? Jag ska köpa Touring... | |
|
Det låter ju alldeles lysande. Bara bilen nu överlever ombyggnationen av vägen till Bydalen som pågår just nu så ska man väl kunna ta sig till Hoting i augusti. Kan ju vara kul å träffa andra BMW-dårar. ********** Mats E BMWCS 3050 |
|
|
Ångeligan dyker upp med ett just nu okänt antal olika vagnar från det Bayerska eminenta kungariket! Vi kan säkert bli en 10-12 st. Det vet ni.. jimpa |
|
|
Hur går det? är det nåt på gång eller? |
|
BmwMutte |
*lyfter* |
|
Jocke! Hur går det? har du nåt datum för träffen eller..... |
|
| Jocke och jag har så gott som all info klar. Jag lägger ut länk till vår hemsida med info inom några dagar.... | |
|
Nu ligger info om träffen ute på vår sida: Länk |
|
|
Nu är jag anmäld, men det verkar inte vara så hett intresse. Kom igen nu! Vi skall väl bli fler? Invadera Hoting! //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
| Ingen panik. De kommer in anmälningar då o då + att vi skall annonsera på olika orter. | |
| Min 520ia-92 blev stulen inatt. Är det nån som ser en övergiven E34 (Lazurblå) i Östersundsområdet så hör gärna av er... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.