AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.171

För ca 45 minuter sedan köpte jag ..

Sida 2 av 2
Aldric
Eivind - det är ju max 5 km från dig till mig, kom ner ikväll om solen skiner? Ta vänster i rondellen utanför City Knalleland, upp för backen ca 300 meter, 2 gula hus på höger sida, det övre av dom. Bilarna står utanför efter kl 21 ungefär, ska en tur till Trollhättan idag bara. SMS:a mig först bara så jag är hemma, 0701 523097. Så får jag glutta på din 325:a åxå.

Kör du 50m längre upp ser du Haglund2306 318is, men då är du för långt ;)
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Aldric:

Vi tar och monterar ner dina strålkastartorkare och prylar ikväll om du känner för det. Har gjort det på 3 E30:s nu så jag ska nog veta hur man gör. Lite pill är det.
Den är sketfin det vet jag! Skitkul att du köpte loss den (trots andra planer)! Nu jävlar finns det två is på Brahegatan. Sketfräckt! :)
Men min har gått mindre (14430) och du hade inte hängt med på Anderstorp igår. :D

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Aldric
Haglund: You, me, Viaredsrakan. Förbered dig på förnedring.

LOL ;)

Tack för erbjudandet men jag kom inte hem förrän nu kl 21. En annan gång?
mo
267
moonflower
525 TDS Touring -93
320 Cab -90
M5 -89
635 Csi -85
728i -84
ÅHHHHH vilket vrålskick det verkar vara! Glöm bara inte att meddela adressändring att du numera bor i den (för det tänker du väl göra) :-D!!!
/MVH Kalle

"let the Best Machine Win!"
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Aldric: Nu såg jag det du har skrevit.. Vi får hoppas på lite sol igen. Nu är inte bilen så snygg eftersom det har regnet.. Måste försöka tvätta den lite ;) Vi får hoppas på lite sol igen så tar jag den lååånga turen ned till dig.. hehe!!

BMW är mer enn bil - Det är passion
Aldric
Det är nog snart dags för ett Borås-meet så många som vi verkar bli ;).
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Borås-meet? Kan vi inte ha ett Anderstorp-meet så bilarna får användas också istället för att stå och se ledsna ut för att ingen använder dem?

Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Was ist Anderstorp? ;)
Ett meet är inte fel oavsätt.. Men, det vore gött om solen kom tillbaks.. Ser mörkt ut med tanke på at det haglade/snöade lite för två timmar sänn *s*

BMW är mer enn bil - Det är passion
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Eivind:

Anderstorp är egentligen bara en by, men i den byn ligger Scandinavian Raceway. D.v.s. att där kan man ha en banträff. :)

Aldric
Fördelen med ett Borås-meet torde väl vara att det kan organiseras på en halvtimma och man behöver inte ta sig överdrivet långt heller ;)
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Aldric:

Nackdelen är dock att det finns folk som bor här som inte tycker om idén med banträff i centrala Borås.

Aldric
Det ska inte vara en banträff. det ska vara ett meet :p
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Det är väl inget kul? Vi kör väl BMW och inte Volvo? Våra bilar tål mer än att stå stilla och tittas på.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.