|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
nääe den gula va ful.. Här har ni däremot en hiskligt sexig e46.a: Länk nå ..läcker eller inte? Länk |
|
|
Mumma!!! Den där var riktigt snygg! Finns ingen snyggare färg än Titansilver :) |
|
chrille70 |
Tommy^, Den där 325:an var verkligen nåt att bita i! Riktigt läcker!!!!!!!! Just den där bilen stod f.ö. hos BMW i Solna för ett tag sedan och lyste upp bilhallen all sin skönhet... |
|
Pelles gammla bil, han sålde den och köpte en Audi A4, 1,8t. Förövrigt är det mina gammal fälgar... |
|
|
Oj då, ett M förmycket..... |
|
chrille70 |
Den där Pelle har visst bytt ner sig REJÄLT... Varför i allsin dar en Audi av alla bilar...? :) |
| Bilen som sådan är läcker, hade absolut itne haft nåt emot att ha den, men så är jag ju bara arton. Skulle dock inte betalat mer än 50-80k för en bil som den sååå...tyvärr...inte riktigt SÅÅ läcker va... | |
|
318i-89 : Om du lägger på 100 tusen så kanske du kan köpa den =) Urläcker bil helt klart ! För övrigt en av de 2 lyckade karosserna av 3serien. E46 och E36. |
|
|
Den snyggaste 46:an är en orientblå coupe, vita blinkers, sexiga fälgar, beige läderklädsel och chrome-line extriör! verkar som om det bara är tyskarna som har förstånd till att köpa detta tillval!!! Inge bra bild men.... Länk ///Cronor |
|
| Den där silverfärgade var väldigt snygg =) | |
viobebe |
Världens snyggaste E46:a är utan tvekan M3 CSL, org 19" den den bilen behöver ingen styling förhuvudtaget, det behöver i för sig ingen M bil. Abbe: M3 E30 är absolut den bil som skall ha DTM slutrör det klär den bilen bäst, synd att du tog bort dina:) |
| Oriantblå coupé med svart klädsel samt träpaneler. | |
Bmw ludde |
Bilder på BMW M3 CSL E46. En helt underbar bil ! ! ! Länk Länk Länk Länk Länk Schnell, Kompetent, Zuverlässig. |
|
foppa. "pelles" e46 var ju inte den fulaste bil jag sett däremot....absolut väääldigt läcker. jag syftade på att jag betalat max 80k för e46:an som hela inlägget handlar om.....men att lägga på 100k hade nog inte riktigt vara värt det =) Personligen skulle jag ALDRIG byta bort min kära e30 mot nått modernare hahahha...=)=) |
|
| 318i , jag menade bara att värdet i bilen är 180+ | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.