|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
chrille70 |
BMW i Umeå har en riktigt fräck E46 328i -00. Lackerad i Individual Dakargul och läckert stylad utan att vara överstylad och bara såå läcker. Vad tycks? Länk Länk |
|
...skulle inte tro det... *sorry* //Ticco Länk |
|
|
Inte i mina ögon... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| Faller inte mig på läppen heller... | |
| Föredrar faktiskt 3-serien enbart med bmw's egna m-paket, ska det va vinge på bilen ska det va den lilla M3-läppen, tycker jag iaf... | |
|
Den faller heller inte mig i smaken! Vad som däremot gjorde det var den silvermetallic 3-serie Sedan jag såg i Norrköping igår. Lätt sänkt med 19" BBS Challanger, ACS-speglar, M-paketet. Annars helt stilren! Hur snygg som hellst, stannade faktiskt till för att titta, och det är inte varje dag! MVH Tobias |
|
| Är nog benägen att hålla med här, dakargul på en E46 gjorde att den såg ut att vara en E36:a. Lite för mycket 18-år och bakvänd keps faktiskt. | |
|
Blåset, ögonlocken, o alla vingarna får den o se billig ut tycker jag. De hämmar E46 annars så härliga rena linjer. Jag övernsstämmer med ovanstående andra speglar, aeropak II samt ett par ordenliga fälgar med en lätt sänkning sen är de bara att ta fram haklappen :) Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Föll inte mig i smaken heller. Vackraste E46 jag har sett är nog (det jag kommer på nu i.a.f.) den röda M3:a med röd inredning, SMG, 19" och massor av vackra saker som var på Jönköpingsträffen och sedan hängde med oss till Borås. Någon som vet vad han heter här på forumet som har den? Den var riktigt vacker i vilket fall. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Tycker faktist att bmw:s bilar är snyggast i orginalutförande. Deras designer har säkert jobbat mycket lång tid för att få så rena linjer som möjligt. Då kan knappast ett par ögonlock etc etc få bilen att se bättre ut. Orginal ska det va. |
|
|
nope sorry tycker snudd på att den var ful... |
|
|
smaken är som baken..... DTM slut rör och ögonlock!!! Nej tack! Mvh Abbe Länk |
|
|
Bara att instämma med övriga Bobby |
|
|
Drakargul känns lite gammal och trist färg på en E46 som nog gör att deninte är så snygg i mina ögon. Har sett en svart M3 i Lund med rött skin den var fan fin /what Länk Länk |
|
|
"Sveriges läckraste E46 328?" Absolut inte! Iaf inte i mina ögon. Min högst personliga åsikt är att den ser ut som en j**la raggarbil. Men! Smaken är som (_|_) och tur är det! Hemska tanke om *alla* skulle köra E36 coupe lackad i silvermetallic med 17"... Mvh Patrik _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
Den där bilen har dem dessutom haft ett bra tag, när jag letade bil förra sommaren så fanns den där också så det verkar va en allmän åsikt att den inte är så snygg. Ett utmärkt bevis på att man inte ska fiffla för mycket med en bil som är snygg redan från början. |
|
|
...som sagt...inte konstigt att Lindholms verkar ha svårt att bli av med den där bilen. Original funkar bäst i längden och är definitivt snyggast. |
|
|
Tycker som så många andra här att original + stilren look är snyggast och håller i längden. Tycker inte alls om 'ögonlock', biltema-vinge och DTM slutrör (hejja Abbe!! ) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
ajdå ! fel färg aldrig gillat dakar gul såg en dakargul e39 här om dagen helt orginal piss fult !!! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Jag gillar fälgarna, fast dom sitter bättre på min :-) Nisse Länk |
|
JBR_ |
nej f*n anamma va ful |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.