AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.979

Sveriges läckraste E46 328?

Sida 3 av 4
do
93
doffe
328i -96
Länk

Den här är mumma i mina ögon, en 330.
mmmmmmmmmmumma

mvh doffe
Visa användare
1.223
foppa
325i coupé -93

BMW CS #05607
Å dra åt öge' !!! Den var asläcker den där 330:in !!! :)

///M-POWER to the people!

Länk
Vänta tills jag får kärran tillbaks från plåtverkstaden med nya M-Tech II kittet. Sedan återstår bara en liten sänkning och fräscha 18'' tummare och kärran blir fulländad. Självklart mailar jag bilder då.

/D
dominik: Vad kommer M-tech kalaset att kosta dig sammanlagt ? Funderar på att fixa m-styling till min nämligen...
bmw320i>>bilen var fabriksutrustad med M-Tech I pkt. Det jag fick lägga ut själv för var framspoilern + lack, allt som allt nästan 7' snabba. Sidokjolarna behöll jag då de inte skiljer sig nämnvärt. Beträffande bakspoilern så fick jag denna gratis i samband med att verksta'n ersatte den trasiga stötfångaren (blev påkörd tidigare) med en M II bakspoiler. Annars kostar hela kittet drygt 20' lackerat, monterat och klart.

/D
doffe: Men vi pratar om *Sveriges* läckraste E46:a - right ;)
Dyrt som f**n men bilen får ett helt annat utseende då. Monterar du dessutom titat inlägg i strålkastarna samt ett fränt avgassystem så ser bilen asläckert ut.

/D
Hmmm, dyrt men snyggt =) Fast jag väntar nog tills jag byter bil så jag får en m-tech utrustad bil med faceliften också, plus 20 hästar eller mer iom att jag har 150 hästarsmotorn nu. 20 000 räcker rätt långt till kontantinsatsen ;)
bmw320i>>Så sant, så sant. Faceliften gör sig klart bättre med sportpaketet jämfört med föregångaren. Funderade egentligen på en coupe när jag letade bil men då jag fick ett kalaspris på en ny faceliftad sedan slog jag till och har nu denna. Är mkt nöjd så långt.

/D
Ja den 318 du har är ju lite bättre än de 318 som fanns när jag var spekulant på en begagnat E46...

Vill ur utseende-synpunkt också ha en coupé men ibland måste man tänka praktiskt också och det blir en del tusenlappar extra för en mer opraktisk kaross så det fick bli en sedan, gubbtänkande ;))

Blir troligen en 320(170Hk) el 325 för mig nästa gång, såvida man inte hittar en 330 till riktigt bra pris =)
Mr
606
Mr Shhh
318i E46
Boxster S
Kalla sedanen för limousine istället, det låter lite glassigare...
Mr Shhh: Bra idé ! Ska tänka på det hädanefter ;)
Ja
709
Jacky Ickx
530dXA -16

BMW CS #08252
bmw320i: Hur går det med försäljningsplanerna för din nuvarande bil? Planerar du att byta snart?

*Letar stålblå E46:a*
To
246
Tommy^
325 diesel touring -07
Va fula backspeglar e46.an hade..

Länk
Conny Sonnysson: Och man skulle inte tröttna på färgen i den inredningen ganska snabbt då?? Spygult blandat med saffran.
Conny Sonnysson
Den inredningen hade man inte tröttnat på :)
µ_bmw_µ
Visst fan är den fin. Dock är jag inte så kräsen, min egen bil är rostig och har repad balticblau metallic-lack...Fast DTM-blås gör sig inte på BMW. Inte på någon bil enligt mig...Men som ovan nämnt, smaken är som röven, klöven...hehe

Mvh Erik

Det är något speciellt med riktiga bilar...
Jacky Ickx: Har inga planer på att sälja just nu men är priset rätt så vet man aldrig... =)

Th
59
Thall
328Ci 00:a
APPCON: När skall du sälja din? Läkurt stiiilren .... om än silvur
Visa användare
400
XiOUS
318is 16V E30 1990

BMW CS #05432
BMW SC #180
Nej jag håller med, den där E46:an var inget vidare, däremot är denna riktigt läcker:

Länk
Länk
Länk

Mmmm, Laguna Seca-blått så satans snygg färg

--------
Min 318iS finns på Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.