|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
325TDS |
skulle varit Coupé. och M3 E46 gul. och full optik från den. då hade den varit en pärla.:) |
\\\M 325i ZENDER/// |
gillar oftast styling(udda bilar),men den här njjja vete tusan om ens jag med min smak:P....... som någon sa e46 Mpaket:)) ///lila ljus\\\ |
|
Chrille70// Verkar som om du har världens läge att lägga ett skambud och köra hem med en (i dina ögon) riktigt vacker bil! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Inget fel på den, kanske lite konstigt missanpassat utblås men annars var den ganska fräck och inte alls lika överstylad som vissa andra, men jag kanske är "en 18-åring med bakvänd keps" Mvh /Carl |
|
|
Fina fälgar. Resten? Ridå... Ögonlock, DTM, ful vinge och guuul. Fyyy. Mr C |
|
| Fälgarna ingår ju i det paketet han borde nöjt sig med från första början =) | |
|
Det var nog den fulaste E46:an jag sett på länge. Mega pimp varning. /D |
|
|
Shit vilken jävla dissning av Chrille70// Ja jag tyckte att den var fin iaf! * länge leve fjortisstylning och bakåtvända kepsar! * |
|
|
Då tycker jag att "RobGus" (tror jag han heter här) hans e46:a är 100ggr snyggare! ---------------------- King of the road |
|
M-Mag |
Jag håller nog mest på orginallooken, den gula färgen hör hemma på E36:an. Men det är väl tur att alla tycker olika, så det blir bilar över till oss alla. "Your Toyota is not fantastic." |
chrille70 |
Ojdå vad stryk man fick... =) Jag tycker bara att den är rätt så läcker, men med lite eftertanke så kanske jag tar tillbaka "Sveriges snyggaste E46-snacket"... Jag skulle nog aldrig köpa en sån bil, man tröttnar nog i längden och det lär nog inte vara något vidare andrahandsvärde i en sån bil. För det är nog som Jacky Ickx säger: original håller bäst i längden ändå. För övrigt så är bilen berövad sina mindre fagra ögonlock Det där är en sån där bil som man bara kan tycka är läcker när den glider förbi på gatan, men inget man egentligen vill ha. Typ som den där laguna seca-blå X5:an som det var tal om här på forumet för några dagar sedan. Om ni förstår vad jag menar... Nu känner jag mig ganska "dissad" så jag ska nog hålla mig undan en stund... Hähä PS. Mina BMW-bilar är helt standard och jag har inte tänkt "spöka ut" dem. Kanske 18 tums M5-fälgar till 525:an, dock DS. |
|
Det finns en bil som passar i dakargul: E36 M3. Chrille70, inte ska du känna dig dissad. Jag har oerhört vulgär färgsmak, men just denna kombination föll mig inte i smaken. Lila/violettmetallic i alla dess former, det är min perversion ;-) Följande bild ligger som skrivbordsunderlägg här hemma: Länk Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
chrille70 |
Tack, nofx16, nu känns det lite bättre. Den där lila M3:an (daytonaviolet, va?) var inte dum, hördu! |
|
Rent utav äcklig va den faktiskt. ********** En bra chef kör BMW! =) |
|
|
Haglund2306: Kul att du gillar bilen! Tack för att jag fick följa med till Borås. Det blev en kort men intensiv upplevelse. |
|
| Nog är det väl änddå så att en DITEC-behandlad Tiansilver med hyggliga fälgar och så lite lull-lull som möjligt håller i längden! Länk | |
| Visst är det så! Utan tvekan. Medaljens baksida, och en del av förklaringen till att man kanske kollar lite extra på en sån som den gula när den väl dyker upp, är väl bara att titansilvern har lite av standardformulär 1A över sig. Det finns ju några sådana, om man säger så. Men det får man ta. Kanske finns en anledning. | |
|
APPCON: DEN var snygg. Ok att den är vanlig, men den är snygg i all sin enkelhet. Mvh Patrik - som inte är något plast-kitsch-fan direkt.. ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
|
Jaha. Nu är det E46:ans tur att efterträda E36:ans epok som raggarvagn. :-) Den snyggaste E46 jag sett såg jag idag och det är en mörkgrafitgrå limo med M-paket, 18-tums BMW originalfälgar (vet ej namn) och faceliften. Den gula på länken var inte snygg, men inte heller så överstylad som vissa tycker. |
|
Conny Sonnysson |
Den här skulle jag kalla Sveriges snyggaste e46:a Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.