|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
chrille70 |
Kristian: Urbangrön har koden YA04 /C |
|
Kristian, kan verkligen tänka mig att sån färg skulle passa 1502! Den är ju så uttalat 70 tal! farsan hade någonting som hette Saharagreen en gång på 70 talet och det var likande känska man fick när man såg den som vid första anbliken av Urbangreen. För övrigt så tror jag att BMW fick den billigt från bundeswehr när dem upptäckte att efter leasingen av Leoparvagnar till Sverige, Polen och Grekland hade dem för mycket stridsvagnsfärg i lager ;-) Kanske dags att nämna om urban-green till Panzerkampfwagen-green? _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
För övrigt nu mer än 7 månader senare är denna bil fortfarande osåld . var det inte så att man fick vänta på leverans av Z4 i flera månader? Och ändå ville ingen ha den? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
Z3c: Kanske man kan höra med Försvarsmakten om de vill köpa den urbangröna Z4:an som tjänstebil till ÖB eller så? :) ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
I så fall söker jag posten som ÖB. Gubben ska ju avgå nu ;-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
nofx16 > Jodå, Z4 finns nu att få med M-sport stolar. |
|
|
Här finns Z4 i färg bright red: Länk |
|
| Aj! Godis för ögat! | |
|
"en sportbil ska vara röd" //Svebba BMW Z Power |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.