|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej igen. Tackar så mkt. Jag ska vårda den ömt. =) Bilen var med i Bilsport. Reportaget går att läsa här (tack Janne på BMWPower får scanningen): Länk Finns även en bild på motorn för er som är nyfikna. OBS! Det går inte att direktlänka till Passagen, så det är kopiera som gäller. Alltså kopiera länken och öppna ny webbläsare och klistra in länken där. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Tjena Edvard..... Hmm, Fan, jag trodde ju inte att du skulle skaffa en sån kärra..... Lät ju som du var sugen på Porsche förut, eller M3 3,2. Iaf, gratulerar till köpet. Hoppas du får ordning på den. Mvh Kimpa. | |
|
bumper dina drömmar va min! men jag hade inte råd! lycka till!!!! |
|
| Från vilket nummer är reportaget i Bilsport? | |
|
Står på de inscannade bilderna i länken ovan: nr 14/15-1999 Blir ett spännade projekt att följa... /Wille |
|
|
Grattis Jaha.. det tog inte lång tid innan han hade en igen.. =) Men denna gången ska han få pisk på knutstorp av MIG... om jag har kvar min bil då.. =( |
|
|
Hej. Gudis: Sant. Om det inte råkar vara så att det sitter S3 motor i denna. Du har väl kollat in spec på dämpare o fjädrarna? =) Iaf så kommer jag att ge dig en bra match. :P Stoffe: Jepps. Det kommer att kosta mkt pengar att få iordning denna. Det är alltid billigast att köpa en som är "klar" än att fixa själv. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Men inte roligast.... Drive it like you hate it... |
|
|
hehe.. men jag har ju mina SACHS performance dämpare med fjädrar.. 3 kit sålda i sverige.. =) Vi får se om jag har bilen kvar.. Men jag pressar inte min bil alls.. =) |
|
dansguru |
gudis: varför har dom inte sålt mer? är dom för bra? dansguru |
|
dansguru: vad jag vet så såldes de bara ett kort tag.. Men man kan importera från tyskland andra länder. Enl. killen jag snackade med som hade samma kit, så var det SACHS sverige som inte sålde dem mer. Men jag vet inte. |
|
|
Hej igen. Har just varit o hämtat hem bilen. 2 positiva överaskningar; - Topplockspackningen har inte gått, det är termostaten. - Motorhuven var i kolfiber också. Dags att börja leta efter en duktig billackerare nu. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Hehe.. jaja då vill man inte krocka bilen för det finns väl ingen som lagar den ?? =) Men som du kör så kommer det inte att bli en repa på bilen ;) |
|
|
Var d inte den bilen som var och drog vid bilprovningen i Gävle för ca 2v sedan? Tyckte den hade det reg nr et. Ser ruskigt fet ut . seastream styled |
|
|
Grattis till ett bra bil val för det dräller ju inte av sådana hör av dig så man för komma över och kolla på skapelsen. m3johan |
|
|
Och sommarens stora fight blir Svart vs Vit, vilken färg är snabbast ? :) "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
Hehe, jag får väl montera in short shift så jag iaf kan spara in lite tid om jag ska rå på din M3:a cruZZe. =) m3johan: Jag visar gärna upp den, men efter lackering. Söker förresten efter en duktig lackerare. Han som lackade din M3:a, tror du han kan ge mig ett bra pris? =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Jag gör dock som alla andra o grattar till en mkt fin bil, ska bli kul och intressant att åka upp till ditt garage med jämna mellanrum och spana vad som händer med bilen din. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
Hallå bumper!! Fina bilar de där!! Vet du om ditt nyförvärv har rullat i närheten av Kungälv tidigare i livet? ____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
Hej igen. I Kungälv tror jag bilen rullat tidigare. Nu finns bilen på Galleriet, Frilansare. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.