|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Tjenare. - AC Schnitzer C3 CS - Efter att jag sett lite bilder på denna grymma modell så var jag helt såld. Fanns en i Borlänge och efter lite tjatande och mutande gick han med på att sälja bilen till mig. Skicket är bedrövligt och det kommer att kosta skjortan och lite till att få iordning denna i det skick som jag vill ha. Men ibland så får man använda hjärtat istället för hjärnan. Nån som vet var det finns mer info om denna bil? Är medveten om att det sitter en "vanlig" 325 motor i denna. Dock så är inte allt original i motorutrymmet. Ska lyfta toppen på lördag och då får vi se om allt är helt original. Bild på bilen: Länk /Edvard BMW CS # 4503 | |
|
Väldigt trevligt bilval, Edvard! Kolla på e-bay, där brukar man kunna få tag i org. "prospekt" till biverse bilar. Jag har själv handlat mycket på e-bay, bla just tyska org prospekt och andra handlingar till min GT. Lycka till med nya pärlan! Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
Grattis, snygg bil! Då vet du kanske vad du ska använda semesterpengarna till? Och semestern också för den delen... ;) *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
Aldric |
*stolt* Jag har iaf likadana fälgar och utblås på ljuddämparen... Snygg bil, blir allt lite avis. Lycka till med den! |
|
Grattis! Är det den omtalade C3an här på forumet? Snygg! BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
ant |
man gratulerar! nu får vi hoppas att det ordnar sig med skick och motor. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Tjenare. Tackar. Det är den omtalade här på forumet. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
bmw320cab |
Grattis.. Men fattar noll var det inte den som motorn var bytt.??? Vad gav du för den om man får fråga.?? |
|
bumper: Med tanke på hur fin din förra bil var....så har du att göra ett tag:)) Lycka till Ps.om du hoppar över lunchen så blir det 25h på ett dygn |
|
|
Bumper: Jag hoppas att du vet vad du ger dig in på. men har du läst samma saker som jag så är jag övertygad om att du vet. Bilen är i sig unik, O väldigt snygg. Men vad den varit med om hade fått mig att backa. men o andra sidan, du vet säkert vad du gör. Hoppas bara priset var satt efter skicket så har du säkert gjort en bra affär. Ser fram emot alla dina smakfulla moddar som du e så väldigt bra på. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
gangsta_toth |
Vågar nog säga att den är den snyggaste E36 jag har sett. Sen kanske skicket är lite si o så... Hoppas man får se den live här nere i Skåne nån gång. |
|
Tjenare igen. Jo, jag är mer än väl medveten om vad denna bil varit med om. Men allt går att laga. Men det kostar pengar... Jag kan ju säga så här.. jag gjorde ingen bra affär. Jag fick inte den billigt. Men är man entusiast så är man... =) Bilen kommer att vara i bättre skick än min M3:a när jag är klar med denna. Ni kommer att få följa den under Frilansar-delen. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
gangsta_toth: Jag missar inte BMW Club Schwedens årliga möten på Knutstorp. Det ska mkt till om jag inte dyker upp där med bilen. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
gangsta_toth |
Men då har du ju som plikt att fylla den med en massa gosiga bilder... |
|
Lycka till Edvard, Det är en mycket cool bil att bygga något roligt av, den grymma skärmbreddningen är gör definitivt bilen. Mvh /Wille |
|
|
Hej. Jo, bilder kommer. En bild på S3 motor. (Ser ut som en original, så man kan inte vara 100 % säker vad det sitter för motor i just nu.) Länk /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
...skärmbreddningen gör definitivt bilen. (Skulle det vara) |
|
| Lycka till ser fram emot att följa detta i dagboken :) | |
|
Ville bara säga att det är j**la skönt att en bil som AC C3 CS:en har hittat en ägare som förtjänat den. Du har gjort en god gärning bumper! "One for economy and One for the fun of it" |
|
gangsta_toth |
Off-topic, men när är det Knutstorp-träff? |
|
gangsta_toth: 9 - 10 augusti 2003 Länk /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.