|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
DanneE |
Anders S.-> Ädelträ eller inte det får man fundera lite på. Helsvart inredning tycker jag känns trist. |
cdabox |
Håller med Anders S. Och precis som du säger DanneE så är instegs och deadpedal i alu, så det kanske blir lite konstigt att blanda ? In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
DanneE |
Ja jag kanske får släppa ädelträn och ta alu istället. Få se... Måste som sagt sälja min nuvarande bil först... |
|
Tror bestämt att listerna som följer med M-sportpaketet är "black cube". Innertak i antracitgrå är också standard med M-sport och lyfter inredningen en hel del, jämfört med den gråvita standardfärgen. Har en kompis som har en likaledes specad touring och kan bara säga att det är kanonfint. Själv har jag tröttnat på mina aluminiumlister. Det är jäkligt jobbigt att behöva polera bort fingeravtryck allt som oftast. Har också tröttnat på Titansilverlacken och hade valt svartmetallick eller stålgrå idag. Håller också med tidigare talare att du ska välja till HK-ljudet. I övrigt är det inte mycket att tillägga - du kommer att få en mycket trevlig bil, oavsett om du väljer 330 eller 325. |
|
DanneE |
Rogge-> Jo, det är ju "black cube" lister standard i Msportpaketet, men de listerna är ju inte alls roliga...:-( Så det måste bli , ädelträ, björk eller alu. Sen verkar det som det blir en 325i Touring. Chefen gillar nog inte 450´ bil. med tanke på att han åker 530d för 505´, så får nog jag hålla mig 100´ under :-) Mvh DanneE |
DanneE |
Jag tycker det där med takrails är svårt också på en Touring. Ska man ha eller inte? Jag har fått för mig att ha det...:-) Men vilket är vanligast igentligen |
Deliq |
Railsen ingår i komfortpaketet, så de flesta har det... Det ser rätt snyggt ut, men är bara i vägen när man tvättar & vaxar ;-) M V H // Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
DanneE |
Deliq-> Okej, Trivs du med din bil ? Jag letar efter bilder på 3serie ´03er med Msportpaket i stålgrå för att se hur det ser ut. men hittar bara små bilder. men acc så bra det ser ut. |
|
Ni behöver inte fler folk på er firma? Verkar ha trevliga tjänstebilar... Du pysslar ju med ungefär samma som jag så...(enligt er hemsida iaf) |
|
DanneE |
Hubbe325-> Vi kör så mycket då är det viktigt att man åker säkert & skönt. Därför Bmw....:-) Nej vi behöver inte mer folk just nu. Men framöver vet man aldrig, blir bara mer & mer att göra. |
|
Tycker faktiskt touringen ser bättre ut utan takrails. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Danne: Vet inte riktigt heller om Kalmar lockar... Tyvärr så har man ju ett stillasittande jobb så jag har inget behov av tjänstebil, men även om jag hade fått en så hade jag inte kunnat välja BMW, vi har bara en massa Saabar/ Passater och annat otyg här på parkeringen. Förutom VD´n då för han kör Jagga... Men den är nog privat. |
|
Deliq |
> DanneE Jag trivs alldeles utomordentligt med 325'an, går som en dröm ;-) Har snart kört 400 mil Men visst, mycket vill ha mer... Det har ju inte suttit illa med en 3 liters motor. Jag saknar ju en del av kraften från min tidigare 540, men 325'an är ju inte helt kraftlös direkt. Har märkt att ljusa touringar lider av att sakna rails. Mörka lacker trollar bort railsen ( eller avsaknaden av dem ) M V H // Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
DanneE |
Hubbe325-> Okej, cool chef. ;-) Deliq-> Låter ju kanon! Jag tycker nog det ska vara rails på en stålgrå. tycker den färgen blir snyggare & snyggare för varjegång jag ser den...:-) Du har 325iA... Jag ska ha 325i bara. den är lite piggare än "A" va? |
|
325 då kan du ta HK-stereo, 330 då kan du lyssna på motorljudet :) Jag har hifi paketet eller vad man ska kalla det. Typ någon snikvariant mellan original och HK och det funkar utmärkt... |
|
cdabox |
Börja jobba inom läkemedels industrin, de släpper på BMW nu som tjänste bil, har alltid varit förbjudet inom företagen tidigare. Jag bytte nog till fel jobb =), nu får man ingen tjänstebil.... Och sälja piller är ju inte svårt, såg jag i mitt förra jobb när jag utbildade dem i CRM. Bara ljug o mut hela vägen. In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
DanneE |
PB-> Sant! Det är HK ljudet grymt som s-t-n eller ? Har inte hört det någon gång. Måste kolla på sånt, kostade "bara" 8000:- tror jag med HK ljud. |
|
Jag är ingen stereofantast så jag kan tyvärr inte svara på det. Jag tycker inte om att lyssna på hög musik i bilen. Däremot tycker jag att rails är snyggt och så hade jag lastbågar sedan tidigare :) Blackline lister har jag också och integrerade barnkuddar i baksätet! Det är svårt att välja, det enda jag kan klaga på med min bil är att den är dyr nu när man fått smått och ena inkomsten nästan försvinner så med 325 blir det nog lite mer pengar över.. |
|
DanneE |
Det är möjligt att ljudet är "för mycket" Lyssnar aldrig högt heller men vill att det ska vara bra fördelat i bilen och klart. Ja några barn ska jag inte ha på några år. :-) Men men, man ska inte säga för mycket...hehe "Blackline lister" - vad menar du med det? är det "shadowline" utvändigt eller? eller är det några invändiga lister ? |
Deliq |
> DanneE Skiljer inte så värst mycket i praktiken mellan manuell och aut. Jag har skämt bort mig tidigare med automat så det blev det denna gång åxå. Stålgrå är OK men tycker att den, svart, blå och titansilver har blivit för vanliga, så jag valde grågrön. Här är min... Länk M V H // Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.