|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| 19....1:a året utan tak! Gutt! | |
| Är 22 | |
| 19 år och första sommaren med en cabbe.... | |
| Är 33 år.Köpte den ifjor.Har haft 2 underbara cabsommrar.Nu får pärlan vila i ett halvår.Och jag hoppas på en 3:e härlig sommar. | |
|
Medelålder för alla inlägg hittills är 26,9 år.... :) |
|
|
Är 30 år. Köpte min E30 cab för två månader sedan. Längtar till sommaren. Magnus "Your Toyota is not fantastic" |
|
| 27 verkar som en lämplig ålder tydligen å jag instämmer helt | |
| 20 år...har haft den 1 år...den finns på "bmw säljes"....flames caben... | |
|
61 bast... Höjer väl m-åldern något. Just skaffat en 328iA cab. haft 4 cabbar på 60-talet, den första en VW cab -56 så vanan finns inne. Sista snäppet före rullatorn? blir svårt få plats med den bara... roofless |
|
|
Nu skall jag höja genomsnittsåldern rejält. Jag har en 320iA Cab 1990 och det var min 60-års present! |
|
|
Tjejens pappa har en sjuk fin M3 e36 cab. Men Tramont splitt fälgar och remus system. Är i topp kondition. Är en 97:a som gått 6500mil..... Man kan ju hoppas att man får köpa loss den nån dag ;) P.s Han är 58 år gammal/ung d.s mvh Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
|
Är 32 år och ägare till min andra E36 cab, finare bil finns inte! (Nåja, E46 dito kanske...) Stefan_J; min är till salu till "vinterpris"... :-) ___ BMW CS #5221 |
|
| 24 år och ägen min andra cab, första BMW cab dock. | |
| Oj denna tråd hade visst varit död länge.. :) | |
| 61. | |
| 34 år, köpte den när jag var 21 av min dåvarande chef som köpte den ny, är andra ägaren således. Det är inte samma tjusning längre, senaste sommaren var cabben nere en gång, och den har bara rullat 200 mil senaste året, 2000 mil de senaste fem åren (kollade besiktningspapperen nyligen). | |
| 20, har haft min 328i cab sedan jag tog körkortet vid 18 | |
| 22 år och har min första cabbe nu.....:) | |
| Funderar lite. Medelåldern på ägarna till de lite nyare BMW-cabrioleterna i mellanklassen synes uppgå till ca 25 år. Gott att veta när man ser Er blixtra eller glida förbi i sommar. Någon framgång killar? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.