|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
Neostar |
Tänkte det skulle va kul och veta hur gamla alla BMW Cabriolet ägare har? Själv är jag 27år och har en BMW 328i Cabriolet... |
|
Jag är 25 __ Länk |
|
|
jag är 20 Länk |
|
|
26 år, med cabb för 4 året på rad. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Äldst hitills med mina 33 år. Har haft min pärla i 3 år till hösten. Hoppas på lika fin sommar i år som förra året. En episod från förrförra helgen: Det var soligt, bilen nytvättad dagen innan och hardtopppen precis avtagen efter vintertvätten. Backar ut från graget och solen skiner och tempmätaren visar +10 grader. Nu ska det cabbas ner och jag kör iväg med öppet tak. Tempen sjunker mer och mer, de 10 graderna som jag såg tidigare var bara på väg ner från garagets +15 till uteverklighetens +3 och när jag väl kom till affären stod det som sagt +3 och det började snåsnöa. Ok, jag ger mig - det var inte vår ännu. Men idag ser det ut att vara cabväder igen. Ha det bra! /Patrik, BMWCS 4096, 325i cabrio -94 |
|
|
Jag är 20 Jag har en 320i cab -89 / Krister |
|
| 28 años !! | |
|
tjena jag är 19, yngst av er alla, hehe oki snart 20..... Länk |
|
|
21 år _________ 328 cabbe |
|
| jag är 21 år och kör en 325 cabbe "samoablåmetallic"!!! | |
|
känner en 50-årig gubbe som har en kanonfräsch e30 cab Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
Dani |
21 |
| Jag är 21 och är inne på min tredje cab har kört bmw cab sen jag var 19. | |
|
Jag har precis fyllt 19... Länk |
|
| 22år kör en gammal 325 -88 i bra skick! | |
|
23år me cab för 2året i rad.. Snart är det cabväder!! |
|
roadster |
Jag är 29 o är inne på 2:a cabben. Första var en z3:a, inköpt -98, bytte till 328ia -01. Daniel |
| 25 år första cabben | |
|
Min Triumph är ingen BMW men åtminstonde en Cabriolet. Är 43 år och var 30 när jag köpte bilen. Har "överlevt" två småbarnsperioder, villaköp och nya BMW-bilar! :-) /Mats |
|
|
I och för sig har jag överlevt också, men det var bilen jag syftade på!! :-) /mats |
|
|
Är inne på min andra E36 Cabrio nu. Köpte den första för fem år sedan (såld för 1½ år sedan). Går just nu och funderar på att beställa en 330 Cabrio som uppgradering istället för 328:an jag har nu. Fyller snart 27 :P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.