|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| KAn inte komma :-( min BMW står som ett lik hos BMW på Mölndalsvägen robbad på fälgar och uppbruten dörr :-((((( kommer nog inte att få tillbax den än på 3veckor :-(((((( | |
theedge |
bmw jimmy, du är fårlåten de e inte så att du heter egenvall i efternamn |
|
Vi kommer ner med en nypolerad bil på Lördag,skall lämna in den på Lördag förmiddag och hämtar den vi 13.00 tiden.. Fint va 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
|
Det var ju passande. Då kan inte jag. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
theedge |
de brukar vara race i Falkenberg på söndags kvällar....... |
| Tjena killar...kul att man hann med träffen idag! Visste ju inte om den så det kom ju som en överaskning helt klart! | |
| Mmmmm power! | |
|
Hejsan, Det var ju lite synd att det inte kom fler bilar än vad det gjorde, och det var ju trevligt med en till från Gbg... 850 Jaa sån är jag -------- Länk |
|
markus00 |
Är ledsen att jag inte kunde komma bilen va lite nerplockad och jag hann inte få ihop den.... //Markus ----- Min bil: Länk |
Espen |
BMW635_Robban: He he, snygg bil... det var jag som gled fram framför din bil och tog kort! I den silvriga Åååpeln... Vad var det för E30? M3? Snygg iaf! Simba, väldigt fin bil måste jag säga, hade gärna gått ut och sagt ett par ord men hade bråttom hem till halmstad! Säg till nästa gång det blir träff! =) Mvh -Eppe- Born2XLR8 |
|
Espen: Jaha okej. Trodde nån skulle ta mitt reg-nummer och kolla vart jag bor för att sedan sno bilen från mig haha! =) Blev lite orolig ju! Bilen är en E24 BMW 635csi från -84 Ha det gött! |
|
|
Hur många bilar fick ni ihop? Jag hade tyvärr inte tid att komma, dessutom var bilen inte klar och det är ju inte lika roligt med en gammal diesel, men det blir kanske fler tillfällen? PS Är det någon som vet om en krockad eller skrotad 850 så behöver jag kombiinstrumentet för kupeintrumenteringen. Kör så det ryker |
|
| Blev väl knappt 10 bilar, hade ju hoppats på några till! Blir förhoppningsvis fler nästa gång! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.