|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Tänkte bara kolla om det finns nåt intresse för en liten BMW-träff i Varberg till sommaren? //Jerry | |
|
Jadå..... Sätt upp datum så man planera bara... 1:a lördagen i juni nedanför fästningen kanske.....;-) Mycke vill ha mer... |
|
|
Absolut! Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Det hade ju varit trevligt... | |
|
Helt klart kul!! Varför kör inte alla BMW?/ mvh Roger |
|
|
Jag kommer! HenrikM |
|
M3-Jonas |
jag e på med.......=) |
| Ska vi sikta på 1:a lördagen i juni (7:de) som kilen skrev? =O) | |
|
Slå slag i saken..jag kommer. Jag hade idé på gbg..men det rann iväg:-( för min tid räcker inte till att annordna nåt. OO=00=OO |
|
|
intresset finns helt klart...fixar ni bara ett datum så man vet på ett ungefär... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
markus00 |
Låter väldigt trevligt. Jag kommer gärna. =) //Markus ----- Min bil: Länk |
theedge |
defenitivt absolut att jimmy kommer, jag kan ta med tändvätska |
theedge |
vid eventuell grillning |
|
theedge och pondus efterlyser mer intresse här på forumet efter fler till träffen i Vbg, hallå finns det några bmw tokar i Halland eller??? Varför kör inte alla BMW?/ mvh Roger |
|
|
Skulle man inte kunna ha någon träff i juli också? Jag är sommar-varbergare och kommer vara där från och med andra veckan i juli och fyra veckor framåt. ///M |
|
|
ThaMztr har en bra poäng i det han säger. Varberg är ju minst dubbelt så stort på sommaren som på vintern. Bättre att vänta till sommarmånaderna. Kan nog komma mer folk då. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
Aldric |
Jag kommer. |
| Mycket intresserad. Vad säger ni om den 31/5 | |
|
En varbergsträff (eller kanske rentav flera!) någon gång mellan 7 juli och 1 augusti skulle passa mig :) Vägtips: Från Varberg, kör R153 mot Ullared. Efter Rolfstorp, sväng av mot Obbhult. Kör tills ni kommer till en korsning och sväng höger mot Öströö/Åkulla/Tvååker. Fortsätt sedan till Tvååker och välj mellan att åka tillbaka till Varberg eller fortsätta söderut. Vägen är otroligt fin och kurvig, passar en BMW perfekt! :) ///M |
|
|
Vi kan ha hur många träffar som hellst! =O) Vi kan ju börja med 7 JUNI som vi skrev tidigare i denna tråden så får vi se sen!? Jag bor ju i Varberg så ja e på när det än blir sen! =O) |
|
| Hi som är intresserade kan ju maila mej så kan jag ju meddela tid och plats senare? ...skriv gärna egna önskemål oxå så ska vi se vad vi kan göra!? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.