|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| BMW tillverkar ju betydligt fler bilar på ett år än Volvo o Saab gör tillsammans, jag vet att detta har varit uppe i tidigare trådar med anledning av att BMW passerade miljonstrecket under 2002. Även om flertalet förmodligen rullar på kontinenten så ska man ju inte tro att det är en ovanlig bil i Sverige. Sen är det förmodligen så att man "ser det man vill se", jag menar man lägger ju inte drirekt märke till en Mondeo eller en Megane eller Laguna, men tro mig, de finns därute... I mängder. | |
|
Som Mr Shhh säger. E jag ute i kör så lägger jag mer märke till en BMW än en vovlo. Skulle ja kört volvo istället så skulle d säkert varit tvärtom..hehe.. men men.. ska aldrig prova iaf :) ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Har en polare som kör en röd 245:a sen 80-talare. Så jag har fått nåt ticks och måste räkna dem varje gång jag är ute och kör. Man behöver bara åka ett par mil så har man sett 3-4 st. =) mvh |
|
| Varende jäkel har en BMW MODELL E46 CI. Det var bättre 99-00 Då var man ganska ensam! nästa helg åker jag och byter bil om det är fint väder vill säga. Nu är jag trött på detta. Vad ska man köpa? får ju inte kosta hur mycket som helst max 472 250 friska sedlar. En äkligt ful lite skoda körs inte av så många? | |
|
För någon vecka sen var jag och körde inne i centrala Malmö och det var fint väder. Varannan bil var nästan en bmw. Tycker att de det är ganska många bmw i Malmö men det är kanske så att man lägger märket till just dom :) Bobby |
|
|
Alf, Köpte du en 3-serie och trodde att du skulle vara ensam ?? "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Vi "skiter" i å se det vi inte vil se.. självklart lägger man mer märke till det märke man själv åker.. Blant männ i Sverige ligger BMW på 10:e plats. Men, sett över hela befolkningen ligger BMW inte blant "topp 10"... Länk |
|
|
Beror ju lite på var man tittar oxå. Tittar man nere på byn en kväll så snurrar där många BMW! Men ger man sig ut på landsvägarna möter man inte många bmw. |
|
|
BMW är i varje fal inte med i 10 i topp vilket både MB och audi är:Länk Länk Lägg märke till bakgrundsbilden i denna tabell, vill kvinnor ha BMW? Länk |
|
|
Hmm varför är det ett så kraftigt "hack" i statistiken mellan 80-81 i ägandet av bilar hos kvinnor? Bara nyfiken på varför... |
|
| Anders S: Jag var ganska ensam 99 där jag bor ja. Köpte en 320 99 medans jag väntade på min CI som jag fick levererad 00. Fanns inte så många CI eller sedan:er 99 då som nu. Men det är väl en bra bil antar jag. 3 år senare har 3 st samma bil i kvarteret så nog finns det många BMW därute. | |
|
Andra gammla bilar kanske dör i förtid... =) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.