AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.111

Bidrag till BMWPower

Sida 3 av 4
PE
630
PESK
740iA e32
Mr Skidmark: Du tycker tydligen att man INTE ska få tycka
vad man vill.....Privat....utan bara när det gäller Stat och
kommun ska man få tycka som man vill?? Så vad gäller ditt:
Öhhhh...inte statlig sida....det var något av det SÄMSTA jag
sett som ursäkt....
Men tydligen finns folk som vill ha "Censur" av vanliga
personers tankar.....
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Tror inte det beror på den här tråden som DB blev avstängd, eller jag hoppas iaf.... för är det så är det katastrof om man blir censurerad.
Men han har inlägg som är senare än de i den här tråden och det kan vara ett sånt som fick bort honom.
Undras vad som krävs för att man ska bli avstängd.. Mooning kanske.. :)
OOps, jag glömde:

(_*_)
Pe
1.362
Petri
BMW 120D 2008
Jag tänker inte ge mig in i diskussionen om kostnader...Men jag vill oxå gärna ge ett bidrag...har försökt ringa det där numret nu några gånger men får bara upptaget-ton...nån mer som har problem att komma fram?? eller är det bara att försöka igen?
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
PESK: anledningen till spärrning av enskilda personer är endast en angelägenhet mellan dem och oss, av naturliga skäl. Jag kan garantera att det finns skäl bakom varenda spärrning, att någon ens tror något annat förvånar mig mycket. Det pågår mycket bakom kulisserna som ni lyckligtvis är helt ovetande om, när ni surfar runt på vår sajt.

Mvh Johan
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Det är tack vare den här gallringen som vi slipper ha ett forum som liknar zatzys eller 200zx ´s forum med massa påhopp osakligheter och ointressanta trådar.
Styvt jobb!
Visa användare
151
ctg_putte
320 me 323 motor E30 -86
Håller me dom "positiva" här inne..
FETT me cred till dom som har fixat å håller denna sida igång..
Sc
147
Scarface
530I M-Sport 2003
M550i 2018
Länk
Lyfter denna lite då det tillkommit rätt mycket nya besökare på senare tid.
BMWPower crew gör ett kanonjobb!

Länk

Någon annans snart:
Länk

/Wille
Visa användare
1.935
VillaRosa
X3 2,0d 2007
BMWCS #04821
å denna eviga svenska avundsjuka och "inte ska man tjäna pengar på andra"! Toksnack, allt går ju ut på att leverera nåt och att få nåt (oftast pengar) tillbaka! För mig får BMWPower-gänget tjäna hur mycket pengar som helst på siten, så länge jag är nöjd med vad dom levererar! Nu tror jag inte Power-gänget drivs av pengar, utan av ett genuint BMWintresse och en vilja att ständigt förbättra siten. Något vi besökare ska var dj-igt glada för. Heller inte dåligt att varit med i TV!

Så ryck upp er gnällspikar, gilla läget och fortsätt älska BMWPower!

__
Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta!
De
382
Dekker
323i -82 Projekt
316 -85
Det jag tycker om den här sajten är att det finns inga popup banners, och jag hoppas det aldrig blir några.
Sen finns det alltid någon som vet hur man fixar olika fel, tuning etc på bilen när det är dags att göra det själv
Gu
1.310
Gunneriusson
318dx touring -15

I3s -22

Fordson Gigantic -55?
Håller helt och hållet med VillaRosa.

Min bil: Länk
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Tackar för forumet; har nu också ringt in.
Ville bara skriva att de som driver den här siten gör ett otroligt bra jobb och kan bara hoppas att de blir mijonärer.

Sedan skulle jag villa passa på att tacka alla fina medlemmar som ger bra svar på alla mina nybörjarfrågor. Ni har visat stort tålamod och framför allt stora kunskaper. Jag upplever inte att det finns en massa låtsasproffs som agerar bandspelare utan det finns stor substans i alla svar.

wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Apropå någon som påpekade att mjukvara med licens till servern kostar pengar...

Jag vill mena att det finns operativsystem som Linux , FreeBSD , OpenBSD med webservern Apache som är 100% gratis även för kommerciellt bruk.

Tittar man på internets totala serverbestånd är det en stor del av servrarna som kör just gratis operativsystem med gratis webservrar samt med gratis mailserver.

Varför ? Jo för att de flesta som arbetar professionellt med datorer verkar föredra UNIX framför windows , samt för att prestandan är bra på UNIX-system och för att det är just gratis.

Själv skulle jag aldrig ens tänka tanken att kasta upp en dator med windows som server , det är för bizarrt , ungefär som att ge sig ut på autobahn med en Fiat panda med blankslitna däck.

Känner Du till en riktigt stor container ?

Isf. vill jag kasta min bil där.
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
Jeg har ikke sett en lignende side som dette. Et bedre forum tror jeg neppe eksisterer på www. Takk til BMW Power (og alle som skriver på forumet).

Hvis de som driver bmwpower.nu tjener penger på dette så synes jeg det er en genialt. Det blir akkurat det samme som om andre komersielle sider/aviser osv. tjener penger på reklame, popups, banners, annonser etc.

Vil bare minne om at det kan være fristende å ødelegge siden sin ved å plassere masse reklame-skit overalt dersom man har mange besøkende. BMWPower er fri for popup-skit og blinkende banners: Det lille som er her av reklame er både diskré, mild og sikkert nyttig for noen. Det gjør at siden holder sin "verdighet" og seriøsitet. Ser ikke ut til at grådigheten har tatt overhånd her.

Sender en symbolsk hundrelapp til bmwpower. He-he.

"Anklaga inte nordmannen for alla skrivfel."
31
182
318iZerd
318i-97 (E36)
Hmmmm jag surfar inte gratis.,....dem på bmw power alltså dem sem står för den här sidan dem lär ju ha bmw allihop....

Länk
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Ska jag vara helt ärlig så skiter jag fullständigt i om det var gratis att driva siten. Jag tycker det är värt att betala en slant i alla fall. Jag menar, vad skulle man annars göra på kvällarna??? Mer pengar åt BMWPOWER är min mening.

MVH Morgan.

Länk
Visa användare
1.528
Morten M
HARTGE M3 CSL (H30) 2003
323 Ci -00
Carpimp; Ja, jeg refresh'er fourmet ofte i løpet av kvelden på jobben.

Hva annet skulle BMWPower Crew gjort på kveldene uten denne siden? :) Tror nok ikke det bare er oss besøkende som nyter godt av denne "tjenesten". Har man en side på www som hobby, så er prisen du får betalt antall besøkende.

(Hadde selv en gang i tiden en "stor" privat side med 30-100 besøkende per dag i mange måneder, det var moro. Hvor mange er det her?)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.