|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Johan-Kihl: Man ska inte snacka om vad nån hört,utan enbart fakta. Sånt kan dra ner försäljningarna rejält bara pga skitsnack! Jag handlar då där och de är en firma en lita på,bra passform,låga priser och snabb leverans har då jag fått.. Tänk på vad du säger i fortsättning,vill inte vara dum nu men ja säger vad jag tycker... MVH Andreas |
|
|
Ja vi är flera som har fått detta mycket proffisionella mottagande utav Stylingkompaniet och som är supernöjda med deras service och lojalitet. Jag har då personligen inte ångrat en enda utav de många kronorna jag har lagt på min bil hos Stylingkompaniet och fler kommer det att bli. Andreas kommer aldrig bli av med mig som kund där då det är den bästa service jag någonsin har mött. //Mvh Fidde766 |
|
|
Kolla här då: Länk //Ticco Länk |
|
| Länk | |
|
Hur gör man då? Publicerar man fakta? blir man säkerligen stämd för förtal även om man har källkoll och bevis för det man säger. Publicerar man inte? håller man inne väsentlig information lyder väl anklagelseen då. Vad är väsenligt? Fakta man funnit men som är passerat, låter man sånt vara. sluta gnäll på johan för den delen mvh asken |
|
|
johankihl Jag förstår ditt resonemang nu ialla fall, men den personen som du blev uppringd av skulle jag tro, att han INTE har ALL fakta i det som jag misstänker är fallet. Jag har ganska så stor känedom om hans nuvarande och historiska affärer. Skulle tro att de är mycket större än någon annan på detta forum. Det bästa är att säga rent konkret varför någon inte skulle handla där, eller så vara tyst. Detta för att "skydda" sin egen rygg!! Dessutom så kan man då slippa såna här otrevliga saker. Förövrig, har någon kund till Stylingkompaniet någon dålig eller positv erfarenhet så är ni enligt mig välkommen att berätta detta för Anderas (eller mig) så de dåliga sakerna kan rättas till. Hoppas vi kan lägga detta bakom oss nu och se fram emot sommare allihopa!! MVH/Berbel |
|
|
Asken Har man källkoll och bevis så har inget att frukta, eller hur... Inte ens emot förtal! MVH/Berbel |
|
|
johankihl även i den länken du skrev ut nu så skrev du där ut att du hört en massa. Kan du inte referera detta till något konkret eller är det bara tomt skitsnack som mycket annat på detta forum? Jag vädjar till ALLA på detta forum!!! Skaffa er personlig erfarenheter innan ni snackar snälla, va ärliga emot varandra istället för att dra med er folk och företag ni inte känner ner i skiten. Tack för ordet!! /fidde766 |
|
|
Jag har kontaktat stylingkompaniet,ska ner och lämna bilen om en dag. Jag har blivit väldigt bra behandlad som kund,verkar trevliga och jätesnälla! Hoppas bara att resultatet blir lika bra! Jag återkommer med detta...... |
|
|
Jesper: Läste i ett av dina inlägg att Kompressor är lättare att besikta än Turbo ? Kan du mejla mig om några knep och om det är värt att turbokonvertera min M535i eller om jag ska nappa på en BMW 745i motor (bänkad 500hkr 0,83bar) pris runt 15-20tkr du kan väl mejla mig om vad som är mer värt , vad som håller mer vad som är lättast att besikta och sådär... vore jättesnällt ! /Mvh Göran |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.