|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
...med Estorilblå Hardtop och 19 tums fälgar. Mycket snygg, första gången jag ser en Estorilblå E46 M3 i verkligheten. Konstigt att de inte skickade med Estorilblå som standardfärg på E46 M3. | |
|
Den var inte laguna-blå då? Den finns ju inte som orginalfärg påE46:orna...tyvärr :( /Fred. Länk |
|
|
Gustav: Den stod på Novation i Uppsala ett tag som demo, såg att det var nån som köpt den när jag var in förra veckan. Sinnessjukt snygg bil. |
|
|
Laguna Seca aka Smurfblå är nog den fulaste färg jag vet. Laguna Seca interiör är inte helt vackert... Topazblå är iofs riktigt fin. Men Estoril är en klassiker och om man dras åt "poser-hållet" är ju den att föredra ;) M3 Cabben på Sthlm Bilaslong hade Champagne Individual interiör, helt otroligt snyggt! |
|
| nilez: OK, kul att de beställde in en sådan. Novation verkar ha smak. Estoril hardtop gjorde den riktigt snygg även en kall dag som denna. | |
|
Gustav, Vi verkar ha rätt lika udda färgsmak :-) Estorilblå är toksnygg på E46. Har iofs inte sett någon M3 med färgen, men väl en 330CiM och det var bedårande :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Estorilblå är grymt snygg, speciellt på X5 4,6is...den är fet. nilez: Så det är du som är den där roliga killen i Bumfights ;) |
|
| Udda färgsmak? Tror det är få som inte gillar estorilblå. Gjorde sig mycket bra även på e36 m3orna :) | |
| tja det stämmer´, det finns estorilblå i m3an men bara 03:an.. såg du den i sthlms området??? för dandryd sålden där mär vi köpte Z4,, grymmt snabb å dyr men men så e det... | |
| Hann inte se om det vvar en 03, men den var i Sthlm city. Grymt fin. | |
|
umm...då var det med all säkerhet den som vi å du såg.. fin är den å bra rabbat fick han åxå... |
|
| Hehe OK. Var det Individual interiör också? | |
| nää d vågar jag mej inte säga, men d är mycket möjligt.. | |
| nää d vågar jag mej inte säga, men d är mycket möjligt.. | |
chrille70 |
På Novation i Uppsala stod för nån vecka sedan en estorilblå E46 M3 Cab -03 med 19 tums sulor och allt. Vilken läckerbit! |
Espen |
Jag såg en Laguna Seca blå X5:a, med 22" och lite lull lull... står den kvar imorgon så ska jag ta kort så ska ni få se =) Det var jävligt häftigt då jag aldrig har sett en "smurfblå" X5:a innan... Visste inte nes att det gick att få den lackerad i smurfblå! -Eppe- Born 2xlr8 |
|
K.Kierkegaard: Japp, köpte en BMW för pengarna jag fick ;) |
|
|
Det finns minst 2 Estorillblåa M3 E46 Cabrio den ena av dom inte den från Novation har jag glädjen att se några gånger i veckan förändringar denna vecka är hardtopen avmonterad och 19 tumarna bytta mot 18", idag lyckades jag se inredningen vilken var Individual den med i färgen Champagne en mycket läcker vagn. Mvh Stephan |
|
|
Jag såg iallafall en estorilblå X5 igår på e4 i höjd med heroncity.. Den var jävligt fet.. ---- Min FD,M3 DAYTONA Länk ---- |
|
|
Här kommer lite schyssta bilder på en estorilblå M3 E46....J*vligt fet!!! Länk |
|
yttryck |
personligen så tycker jag att phoenixgula färgen är klockren på m3:an |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.