|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
...för Z forumet :) __ Länk | |
|
Nu är du lycklig va. :-) Passa dig bara för att vara för snabb....... _____ Micke Länk Länk |
|
|
Det är bara att gratulera. Kul! Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Micke: *skiner som en sol* ;) __ Länk |
|
|
Jag vill oxå passa på att tacka power crew för Z-forumet :))) Mvh Maria Länk |
|
|
Danke Schön!!! |
|
| underbart! | |
|
TACK!!!!!! _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| tjaa vad säger man.. Tack så mycket! =)...haha | |
|
Passar också på att tacka för att vi slipper dessa Z-människor på övriga forumen!! Givetvis är detta bara ett SKÄMT!! Förstår om Z-folket blir glada och delar min glädje med dom!! Gratulerar och en stor eloge till Power-crew för det fantastiska jobb de lägger ner på denna site!! /Kidde Äkta körglädje finner man i en BMW... |
|
|
En fråga till BMWPower crew... I vilket forum hör M Roadster och M Coupé hemma? De borde väl ingå i M-forumet istället för Z-forumet. Precis som M3 och M5 så är de ju M-modeller... /Fredrik |
|
|
fdahl: Bra fråga hmmm Hur långt är ett snöre.......eftersom det står M3 och M5 så borde MR och Mc tillhöra Z-serien enligt mig alla fall. |
|
|
starre: I beskrivningen av M-forumet så står det "specialmodeller av BMW" vilket borde inkludera MR och MC... På samma sätt som M3 är en specialmodell av 3-serien så är ju MR och MC specialmodeller av Z3. /Fredrik |
|
|
fdahl: Det är en fin balansakt man måste behärska ;) Nä, men jag resonerar som så att om topicen handlar om något som är generellt för alla Z3:or så hamnar den i Z-forumet. Är det en M Roadster-specifik fråga borde den kanske ligga i M-forumet istället. |
|
|
Jag kan tänka mig dock att ni med M3 CAB ( men även andra # serie cabbar) kan ha mycket gemensamt att diskutera med Roadsters ägarna . Tycker att Z forum kunde även vara öppen för Cabriolet ägarna så att även dem kan köra "ballans act" med att välja forum efter behov... _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
På ren och skär svenska.... vielen dank!!! /eFx |
|
|
Tänkte väcka till live denna gamla tråd nu när dem flesta Zetor har gått i ide för att sammanfatta det gångna halvåret. Vi har hunnit med dryga 6000 inlägg på detta forum sedan 16 April och i mitt fall i alla fall så känns det att forumet har blivit en del av min dagliga rutin. Visserligen hinner jag inte så mycket att besöka dem andra forumet men…så what! Det känns att vi har fått ett litet Z-gemenskap genom detta forum och även om vi inte alla har träffat varandra så känns det som om vi känner varandra rätt bra ändå. Och framför allt hur många Z relaterade problem löstes det inte under det gångna halvåret! Och hur många har inte fått inspiration till uppgraderingar och förbättringar till sina Zetor! Och hur kul har vi haft på dem träffar vi har ordnat genom forumet och fått tillfälle att snacka med likasinnade Z entusiaster! Och skule inte bildandet av ett svensk Z klubb bli kronan på verket? Askåsen: hur går det, för resten? Än en gång: tack till Powercrew for detta forum! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
BoZton Grodan |
Tycker att det är ett helt fantastiskt forum för oss med denna lilla trevliga bil. Jag tycker det dessutom är riktigt trevligt att vi alla från 1,8L- M-bilar kan husera under samma forum utan att någon ska va mer än den andre. Kan man på något sätt se vilka som är registrerade och var man bor för att ev kunna hitta lite lokala Z-kompisar för träff? // BoZton |
|
BoZton: klicka på lilla huvudet (eller på bilden hos dem som har ) då ser du profilinformation där dem flesta har lagt in staden dem kommer ifrån. Däremot vore det kul att veta vilka som är online, men det gäller hela forumet och inte bara vårt forum. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
Angående vilket forum Z3M-ägarna "tillhör": Tycker att de flesta inlägg som skrivs kommer från ägare till M-modellerna här på Z-forumet, strax efter i antal är övriga 6-cylinders. De 4-cylindriga är i klar minoritet. Men de flesta som åker Z3M skriver både i Z-forumet och M-forumet. Man blandar det bästa av två världar helt enkelt!!! Undrar om man skulle ta och ställa av snart..... =) |
|
Dufvis |
z3c3ever: Då måste vi på nått sätt logga in oss så att vi blir online....om det inte går att göra nåt med ipnummer som har visat en sida inom en viss tidsrymd......bäst o fråga dom som vet.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.