|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
ska iaf titta på den nästa helg, o skapa mig en egen uppfattning.. men tack för alla tips! |
|
| gör det du jag hänger på ... | |
|
Bigben, lova att skriva här och berätta hur bilen var om du tittar på den. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
kronan!!?? Så du lärde dig hur det här fungerade till slut!! :) Jepp, vi ska kolla på highline! och; J.L.., lovar att berätta hur den är! Stoffe |
|
|
sådärja.. då var man ägare till en highline! bytte till mig den emot en 535 o pengar emellan. Bilen är fin utvändigt o motor o låda fungerar bra. Det var väl grundkraven jag hade för att det skulle blivit en deal. Sedan finns det givetvis div. "småpyssel"... Men det är ju sådant man har bröder till, eller hur "Kronan"? väntar med spänning på vad försäkringsbolagen har att erbjuda när jag börjar ringa runt idag ;) Stoffe |
|
|
Bara att gratulera, det verkar som den bilen har kommit i goda händer. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
tack så mycket! Jo jag känner att det här slagskeppet behöver slå sig till ro med en vårdande ägare ;) Stoffe |
|
| Grattis Bigben! Hoppas du för mycket nytta och glädje av nyförvärvet. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.