AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.060

20" på e46 touring!

Sida 1 av 2
ville bara säga att 20"passar alldeles utmärkt på e46 touring ,Köpte en uppsättning 9,5-20" med 245/35-20" i höstas som jag monterade i helgen.Jag trodde att det skulle ta i överallt men trotts att bilen har en 45mm sänkning,så går dom till 97% fritt.utom när man har hela familjen plus packning tar det i litegran men inget farligt..så ni som går i fälgköpar tankar tveka inte köp 20" och bli värst ...... MVH JENSA
Bilder Jensa, bilder!!

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
DET KOMMER...VÄNTAR PÅ MIN KOLFIBERHUV PLUS LITE ANNAT GODIS SÄTTER INTE UPP NÅGRA BILDER FÖRENS ALLT E KLART. CA 1MÅNAD mvh jensa
ma
168
master
Audi A3 2,0TQ
Jensa: Hej vad var det för fälgar du köpte.
Då får vi vänta... var det du som var med i Bilsport med den silvriga EVO Mistubishi'n med svarta flammor på?

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
Fredrik M:
Jepp, det är riktigt
Var där idag och tittade på Jensas bil, kan bara säga att det är något helt annorlunda!
Vill inte säga mer..

Flamm evon var en bil helt i min smak, gilla skarpt. =)
Skall bli mycket intressant att se vad som kommer.

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

245/35-20.
Blir inte det lite stort? Är nog inte heller lagligt va?

"Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris"

Det där med BILSPORT stämmer bra. Om det är lagligt eller inte är jag mycket tveksam till. MVH JENSA
Ska bli kul att se din bil Jensa....

_____
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
20" ser riktigt brutalt ut..måste bara ha sådana nån gång i framtiden när ekonomin tillåter =)

-----
Länk
Du får ha hur stora fälgar som helst, bara inte rullomkretsen ändras mer än 5% upp eller ned. Så hittar du däck som har tillräckligt låg profil så är det lugnt. Däremot får inte fälgarna vara hur breda som helst, är inte säker på hur mycket man får ändra spårvidden. Dock vet jag att mina fälgar är för breda, bilen besiktigades därför med 6.5" fälgar med 195/65 15" däck. Snyggt? NOT!

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
Då är dom inte godkännda.
33
Lövan
M3 -02 SMG
Jensa

Nu åker jag till Thailand sen börjar kriget på allvar. =)

Mvh Lövan

www.540touring.nu
Lövan ska du till emmaboda????
Evojensa:
Vad har du för ET på de 20" ´na.
Låter mycket intressant ....
Ha det...
Cribba
EVOJENSA

Vart har dina förra fälgar tagit vägen?om ja inte minns fel så va de m3 modellen va? sålda?

Mvh Christian

Min förra bil Länk
CRIBBA, Först va det m3 e46 18",sen m3 e46 19" .efter det var det Breyton magic racing 19" men allt det är sålt....
cdabox
får känslan av att evojensa är fälg freak=)

In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra
Cribba
EVOJENSA

Breyton magic racing e klart dom snyggaste man kan ha på en e46 tycker jag men priset är lite högt :)

Va m3 19 " kopior ?

Mvh Christian

Min förra bil Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.