|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
som sagt visst är e60 fin men liknar inte så mkt en bmw faktiskt, tycker fortfarande e39:an är lite finare faktiskt spec m5:an el 39 med mpaket...kan däremot tänka mig en E60 senare då den finns med m-paket:=)) |
|
|
Fu och usch. Varför skall alla nya bilar vara så runda? Det är ju helt enkelt fult! Snart ser ju bilarna likadana från båda hållen, svårt att se direkt vad som är fram? är det så de ska vara? Nä de snyggaste karrosserna är helt klart e34 o e36. Sen går de bara utför =( Det är inte lätt när man har det svårt! |
|
Plumber |
Fan man märker att bmw ligger lite före hela tiden... speciellt med design. Det är många som håller e34 som den snyggaste vagnen, själv tog det mig jättelång tid att acceptera e39. Först nu tycker jag den är jävligt snygg. Jag är övertygad om att jag kommer hålla nya femman som den snyggaste om ett par år när man vant sig. |
|
BMW kanske ligger så långt före utvecklingen, så det är inte alla som hänger med;-) På Uppsalas gator susar det fram rätt många E60, vilken läcker bil alltså!! /A |
|
|
En liten anekdot bara. Häromkvällen när jag cyklade hem från jobbet, så stog det en biljävel rakt över cykelbanan. Först tänkte jag dunka näven i bakluckan, men så såg jag att det var en E60! Å då gjorde det ingenting, då ville jag bara titta på den!? Sjukt va!? /A |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.