|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
"Har du sålt dom redan, innan du fått dom? :)" Hehe, japp... Vart inte det en bra affär? Bilen kommer ju snart... Bara några få (4 för att vara exakt) veckor kvar!!!!! |
|
|
Måste vara ett grymt bra pris, tänk på att 19" fälgarnas nypris är standard 18" + 16.500. Imola, grattis till bilköpet förresten! Förstår att du är lite sugen, när kommer den? /Kristian |
|
|
Jaha, där va ja lite seg igen... 4 veckor, härligt...kommer lagom till våren. |
|
Deliq |
> Imola SSR GT3 är fälgar helt i min smak, skitsnygga helt enkelt. Gillar stuket med lite "ekervolym" + breeeda polerade fälgbanor som ger ett härligt djup i fälgen. Har du nån länk till försäljaren ?? M V H // Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
K.Kierkegaard >> Är ett bra pris, jag vet - men ville bara bli av med dom så fort som möjligt... Och nu blev jag ju det ;) Deliq >> www.tirerack.com |
|
| imola, du kunde ju haft vinterdäck på 19" ;) | |
|
Vinterdäck? Vad ska man med det till.... En M3 är ju en sommar bil... =) Mvh. Robban Johansson |
|
|
det var inte ett allvarligt förslag, dessutom är jag tveksam till om det finns 19" vinterdäck |
|
| Hehe, på vintern skall man ha fyrhjulsdrift... Då kör man med fördel Volvo V70XC! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.