AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.470

Kan man sälja M3 (E46) orginal 19"?

Sida 1 av 2
Min bil är beställd med orginal 19", men nu har jag köpt ett par SSR GT3 istället.

Skall jag ha kvar ordern på orginalfälgarna och sälja dessa, kan man alltså få 16500kr för dom?
Eller måste jag snabbt som attan ändra så att den kommer med 18"...

Tack på förhand
St
130
Stefan T
M135i -13
Jag har tyvärr inget svar din fråga men jag måste bara fråga var du fick tag på dina SSR GT3? Grymt snygga fälgar! Är M3:an dessutom imolaröd kommer bilen bli riktigt snygg.

/Stefan
Imola:

trevlig bil du har beställt:)) vad har du beställt i övrigt på bilen?
Tror att du utan några större problem kan sälja 19tummarna till någon annan M3 ägare:))

Vad det gäller priset så vet jag inte vad som är gångbart, men prova med att söka på BMWbörsen till vänster om skärmen.
Jag har beställt fälgarna ifrån USA. Har letat som en galning men inte hittat de i Sverige.

Jag begär bara 16.500kr för 4:a kompletta 19" med däck som rullat under 50 mil.. Det måste väl bara gå att sälja????

Bilen är så gott som fullutrustad Imolaröd M3:
- SMGII
- H/K högtalare
- Navigator
- Läder nappa
- PDC
- Shadowline
- Taklucka
- Elinställning av ryggstödsbredd
- Och då 19":arna...

m.m

Ahh, måste ju typ bestämma mig imorgon - produktion snart ju :/
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Imola:
Borde ju absolut inte vara speciellt svårt att få uppsättningen såld till det priset!
Finns det några bilder på dessa SSR GT3 fälgarna?

__
Länk
Kolla in den här länken >> Länk
St
130
Stefan T
M135i -13
Eller kolla in den här länken:

Länk

Imolaröd M3:a med 19" SSR GT3
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Tack...
Skitsnygga!

__
Länk
Stefan T >> Var det inte du som var ute efter ett par GT3:or i en annan tråd?

Vad har du själv för bil?
Imola:

lite sugen blir jag på fälgarna men.......
St
130
Stefan T
M135i -13
Imola:

Nej. Det är dock mina favoritfälgar på M3:an, särskilt om den är imolaröd. Ett mycket bra val. Har tyvärr ingen egen M3:a, ruggigt avundsjuk på din. Med fälgarna blir den ju perfekt!

/Stefan
Hehe, nu vart fälgarna sålda :)
Stefan T > Tack, är ganska nöjd själv faktiskt ;)
Imola:

kanske en dum fråga men...du säger att däck+fälg har gått 50mil fast du inte har fått lev av bilen får inte riktigt ihop det??
Hehe, jag menar att de har gått mindre än 50mil bara. Jag måste ju köra hem bilen... Och det lär ju inte bli raka spåret hem =)
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
"det lär ju inte bli raka spåret hem "
Konstigt! ;)

__
Länk
li
1.959
liste
535i -89
Imola - grattis till köpet och välkommen till forumet! :)
Törs man fråga vad du fick ge för SSR GT3-hjulen?? Har för mig att jag hört att 17" kostar över 5.000:-/st.
Imola:

Ok jag fattar:))vet hur det är....

om du väljer 19tummarna orginal dvs så blir jag mer och mer övertygad att du med det priset som du anger kan få en köpare:))kanske inte just nu i kväll men......
dansguru
är inte 19" m3 värda 25k? det skulle man ju kunna pröjsa.

dansguru
"Imola - grattis till köpet och välkommen till forumet! :)
Törs man fråga vad du fick ge för SSR GT3-hjulen?? Har för mig att jag hört att 17" kostar över 5.000:-/st."

Tack... Fälgarna kostar $640 st för bakfälgarna och $600 st för framfälgarna, så det är ju inte så farligt. Dollarn ligger bra till nu.

"om du väljer 19tummarna orginal dvs så blir jag mer och mer övertygad att du med det priset som du anger kan få en köpare:))kanske inte just nu i kväll men......"

Hehe, det tog faktiskt bara 10min så hörde
en av sig som sett tråden... Sålda nu!

"är inte 19" m3 värda 25k? det skulle man ju kunna pröjsa."
Kanske det, vet inte vad det kostar över disk... Men jag gav "bara" 16.500kr extra - ser ingen anledning att kräva mer för dom sedan... Kan ju göra någon annan glad istället =)

Hehe, vill ha min bil nu!!!
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Har du sålt dom redan, innan du fått dom? :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.