|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Som sniffer säger så är det plast över hålen för dimljusen, går nog sätta dit om man vill ser det ut som! |
|
|
Sniffer: En jag träffade på en Ringenresa förra året hade en specialversion av M5 E34 som var röd och hade specialklädsel mm mm. Tokläcker bi l i dom flesta avseenden. ett fåtal bilder finns och dom hittar du här: Länk jag KAN ha fler bilder, mail isåfall privat så skall vi se vad vi kan hitta på. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
Länk Vad kan den vara värd? |
|
| Ja nu när du länkat upp den här lär fler "lycksökare" höra av sig. Du skulle ha ringt o bjudit nåt rimligt med en gång? Jag tror bilen är "känd" så att säg, dvs den har diskuterats tidigare. Skulle bli förvånad om den släpps för under 100' då den kan vara rimlig, nuvarande ägare har ägt den i ca 15 år? | |
|
Min gamla winkelhock det där, mamma min köpte den av mig för 10 år sedan typ när jag var i behov av pengar. Vill ni veta något om bilen så fråga bara. Den är knappt använd senaste 10 år. Bara stått i garage. Framtagen några gånger och besiktad och testkörd. //Newton |
|
|
Den är helt original förutom fälgarna. //Newton |
|
|
Hej har du några bilder på bilen? |
|
|
Den är redan såld nu. Det gick fort. //Newton |
|
| Newton: Va gick den för? Allt under 150 är rena fyndet, under 100 så har man blivit rånad. Den lär dyka upp rätt fort igen, betydligt dyrare... | |
|
Länk En liten fingervisning. |
|
|
130k gick den för, vet att vi förmodligen kunde fått betydligt mer för den men den gick till en riktig BMW entusiast i alla fall. //Newton |
|
| Det där med entusiast eller inte vet ni om nån månad eller så. 130 var billigt, jag tror att uppåt 200 hade varit fullt möjligt om ni hade väntat in rätt köpare, nere i Europa förmodligen mer än så. | |
| 130 ??? Det var riktigt billigt... om man får säga vanliga M5 säljs för 200 och uppåt , vill säga om det inte är vrak. | |
|
Vllken WH var/är det ? BK04770, 772 eller 786 ?? |
|
|
Bk04770 //Newton |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.