AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.280

Nya 5-serien: officiell bild nästa vecka!

Sida 2 av 2
betriebsanleitung1
Jag värderar iallafall de äldre modellerna högre&högre,detta var i mitt tycke det mest oestetiska&fula Bmw gjort.
Tigerr
Äh, tar väl ett tag att vänja sej vid precis som med nya sjuan. Men jag tycker att den var jättefin, speciellt fronten! Och om man inte gillar den original så kan man juue vänta tills ACS har satt tänderna i den, kan nog bli riktigt vass!!

Tigerr
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Fler officiella bilder:
Länk
Nice, inredningen är jäkligt fin. Får hoppas att det är en diesel annars så varvar inte BMW:s bilar så mycket längre :)

/T.P.
Länk
tomas: tycker du nya 5 ser kantig ut? enligt mig så är den mycket rundare än e38 , för rund, den är ju snyggare än e65 men det är ju nästan vilken bil som helst, en grej till me femman att den är mycket snyggare snett uppifrån än när man ser den från markhöjd. men men ska aldrig säga aldrig vem vet kasnke börjar jag nångång gilla den "nya"designen även fast jag tvivlar hårt på det.
Pe
27
Pete
325iC -94
Nån som minns Herreys eurovisionslåt? Digiloo digiley alla tittar på mig de e knappt man sina ögon tror osv... De e fan sant, knappt man sina ögon tror. O det där ska kallas BMW, profilen påminner ju om Passat, fronten är fulare än ford scorpio, baken är snyggaste delen om man kan kalla nåt snyggt på den där groteska skapelsen.
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Det är bara att hoppas på att den ser bättre ut i verkligheten (tidigare spionbilder såg bättre ut!) eller att nya 3-serien blir snyggare, annars lutar det åt en Merca nästa gång det är dags att byta bil! (Om de blir roligare att köra, vilket faktiskt verkar vara trenden!)

Mvh
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Det är bara att hoppas på att den ser bättre ut i verkligheten (tidigare spionbilder såg bättre ut!) eller att nya 3-serien blir snyggare, annars lutar det åt en Merca nästa gång det är dags att byta bil! (Om de blir roligare att köra, vilket faktiskt verkar vara trenden!)

Mvh
jocker18@home.se
hmm, så himla mycket VW det var över denna, speciellt mitten mot bakåt, eller något sånt :/ fast, den var ju iofs läcker ändå

WmB SoundZ
Sp
507
Speddy
730i V8 -92
Fy fan , jag fattar inte hur de kan låta den tokfan designa bilar. Nya femman ser ju fan ut som en blandning mellan nya imprezan och en lincoln. Måste tyvär säga att nästa bil blir nog blir en Mercedes eller Jagga. De har i alla fall linjer som hör i hopp.

"Tänk vad kompliserat det blir när en sak leder till en annan"
Visa användare
605
göran
525ixt-94
man kanske vänjer sig men man vill ju ha BMW för
kvaliteten, körkänslan och teknikorgierna.

Vill man ha linjer fårman nog lyfta blicken över alperna:
Länk
eller om man vill h aV8:a
Länk

/göran,
vintermannen/
Behöver man inte kombi, behöver man inte bil
Visa användare
232
griegertz
BMW 525 M touring-05
Det är inte SANT!! Först förstör Bangle 7-serien som jag trots att jag har tittat på den massor med gånger, bara inte kan tycka är snygg.....Nu har han även lyckats paja 5-serien!
Z4 tycker jag faktiskt är snygg, men inte denna...den enda vinkel E65 och E60 är snygga är ju bakifrån...framifrån ser de verkligen för jävliga ut...

Håller med tidigare talare, om han även pajar 3-serien är det dags att byta til något annat....
da
1.997
danielb
I4 M50 -24
Ställ vilken bil som helst brevid nya femman och den kommer se ut som en medeltida häst och vagnkärra, speciellt äldre BMW:ar, som helt plötsligt kändes väldigt slitna i designen jämfört med denna. Bara att inse, det går inte att designa bilar som man alltid gjort för att leda utvecklingen när alla börjar se likadana ut, man måste gå mot strömmen!
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Håller med dig danielb. Håller även med dig Göran, Alfa 156 GTA sportwagon är grymt snygg.

//Robban
BMW CS #4729
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.