|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Ja efter mycket strul med felgjorda kammar fick vi lite hjälp av Dr Ernie med kaminställningar och de gav 753,9hk och 833,4nm. För vassa kammar och för mycket överlapp gjorde så turbon bottna så här tidigt.. Men fin respons,börjar komma vid 2800varv Max effekt varv vid 1,84 bar. Rätta kammar och större turbo kam man nog klättra bra mycket högre i effekt,men de är ju önödigt... MVH En lycklig Andreas Stort tack till Jocke på VM performance för den suveräna hjälpen och bänkningen!! | |
|
Grattis Grattis.... Vid vilket varvtal fick du max effekt? 1 en gång grattis... |
|
| Max effekt var vid 1,84bar mena jag:) | |
| 7400varv max effekt och 5900varv max vrid | |
|
Grattis! Ser ut att bli en kul sommar! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Grattis andreas till fina effektsiffror!!!!! mer effekt är nog överflödigt med ditt chassi skulle jag tro!! blir skoj att se vad klockan stannar på i sommar!! |
|
|
GRATTIS Andreas till fina siffror..det blir en kul sommar..... :) Stefan....... Race to the last drop! |
|
RafkoM3 |
Grattis lille ärtis! Du kommer försvinna i bilen ju när du accar... Tryckas ut genom sätet och in i bagageluckan! /M3 E30(TIC) Länk |
|
Grattis till resultatet. En liten fråga kommer du köra på emmaboda |
|
|
Nej tyvärr inte emmaboda,säger till när ja kör första tävlingen. Först ska jag skrämma mig själv sen alla kompisar hemma:) |
|
| HEHE okej då.Lite synd bara att man inte får se dig dra några repor | |
|
Grattis! Fasen så gott att du uppnådde effektmål i alla fall! Borde väl vara ganska max för den bakvagn du har eller? Eller vill du slipa om kammarna och satsa på mer pulver ändå? /Johan Länk |
|
|
Gratz! ;) //Fredrik Länk |
|
|
Fränt.... ska du å härja vid sopen nån gång? |
|
|
Grattis... snart åks det riktigt fort. /Petri |
|
|
Grattis Andreas! lär jag ha svårt hänga med dej i år....ska bli kul höra vad Bäckis maskin kommer ge. Länk |
|
|
Börjar närma sig... ;-))))) Blev bra med mos! Grattis! Har du några kuliga bromspapper å visa upp? Storebror Kilander |
|
|
Japp har ett helt jämt och fint bromspapper och visa imorrn,spikrakt:) Fyfan va ja kommer skita i brallan om nån månad,hehe |
|
|
Jag kommer prova åka så här,märker jag att man kan ha mer effekt så byter jag kammar och turbo 800++ är nog inga problem då. Men min bil kommer alldrig funka med så här mycket effekt ändå tror ja |
|
ant |
ajajaj.. vilka jefla effektsiffror.. mumsigt ännu en gång.. jag hoppas så innerligt att du kör på kopparracet.. det vore grymt kul att se dig köra där. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Jag lovar att ja ska köra där,de blir nog premiärtävlingen! SKa be om att få starta själv för de kommer nog gå vingligt:( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.