|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Nisse: Det var ganska många Volvos på plats och det var väl inte det jag kastade blickar efter direkt, nä. ;) Var en hel del att göra... Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Kollade min e-mail precis nu och det gick utmärkt att skicka till mig så testa igjen annars så får jag kolla lite mera... Gött att åka BMW |
|
|
baggen: Skickade på nytt så jag hoppas det funkar nu då. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
haglund2306-Nu funkar det :-) Gött att åka BMW |
|
|
Haglund2306: Det var Limmet som var där å körde med sin e30. //Ticco Länk |
|
|
Ticco: Jaså det var så han hette. :) Gick fort gjorde den i vilket fall. Volvoåkarna här i stan höll på att trilla ur sätena när han kom med det arga smilet med lastbils-IC:n i fronten. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Ja han får ju passa på å härja lite nu tills jag har fått i gång min bil, sedan får han det svettigt... Ellwr vad säger du Limmet?... :) //Ticco Länk |
|
|
Ticco: Blir du klar till arken den 25/4? Länk |
|
|
spretten: Inte en chans :( //Ticco Länk |
|
|
...vänta nu, e du från Göteborg? Är din bil klar? //Ticco Länk |
|
|
Ja, jag bor i boskapsgårdn nu och min bil rullar med turbo. Klar blir man nog aldrig du vet! Skulle va kul och träfa dig och köta lite. Länk |
|
|
Ja vi lär väl ses ute vid Arken någon dag... Den 25:e kommer jag bara vara åskådare :( //Ticco Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.