AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.545

BMW träff i GBG?

Sida 1 av 3
Tänkte kolla om intresset finns att möta upp i Göteborg för en lite träff.
Man åker runt på veckorna i GBG och BMWvänner gnider näsan mot sidorutan för att kolla....och ja jag gör samma sak...men hade det inte varit trevligare att mötas upp bara för att se vilka vi är och vilka BMW vi har??

Inte fel med en liten BMW träff i vårsolen!

Kanske om två-tre veckor från nu??? om det är bra väder vill säga

OO=00=OO
INGEN???

OO=00=OO
An
404
Anders C
2002 -73
2002ti -69
320i -78
www.bmwcs.com/west

3 maj är det bmwaktiviteter på g. Kan det va nåt?

/Anders C
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Danne523, jag skulle vara intresserad av att komma om det blir någon träff i GBG. Bara det inte krockar med träffen i Malmö den 12/4.

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!

BMW CS #5139
Anders C, Tror att det kunde vara en trevlig dag att samla oss den dagen.
Vet du vart dom kommer att hålla hus?? Kan ju vara trevlig att vara i samma område.

OO=00=OO
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
det Anders C syftar på är BMW CS/west West Tour som äger rum den 3/5 och innebär en körsträcka på max 20 mil...med frågor och andra aktiviteter på vägen...

Men har du någon annan träff på gång i GBG som inte krockar med något annat evenemang så är jag intresserad...

Bara det bästa, åt det bästa

BMW CS #5075
An
404
Anders C
2002 -73
2002ti -69
320i -78
Danne 523:

Jag menade att bmwcs träff den 3 maj vore väl kul att vara med på, så slipper du ordna nåt eget. Med andra ord finns det intresse, till o med så stort att en träff redan är fixad :-) Den gäller förvisso bara för medlemmar, men det går säkert att ordna på plats, gå in på hemsidan och kolla info.

/Anders C
Komigen Danne!!
oavsett om det finns andra träffar att åka på så gör en egen, jag kommer som ett skott...

välstämd tretummare med F1 ambitioner Länk
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Kör i vind! Om ni har träff i Göteborg och tiden passar så kan ni räkna in mig i alla fall!

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Är det inte bättre att ta träffen efter Jönköping som är om 3 Veckor....

850 Jaa sån är jag
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Har varit uppe för diskussion ett antal gånger men verkar aldrig bli något i GBG av en eller annan anledning.

Hade varit trevligt annars.
Länk

Även icke medlemmar med BMW e välkomna för ett litet smakprov på vad vi i BMW club west hittar på!

M-POWER!!!!!!!!!

Länk
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Jag är på!!
Men detta lär rinna ut i sanden som alla andra gånger eftersom ingen tar tag i det =( Annars så är det bilträff på Stigs Center i Gbg nu den 29 mars (på lördag). Jag lär väl iaf dyka upp i en BMW av något slag.

458
baggen
523A Touring-00
"tompas" Vilken tid är det på stigs center på lördag.
Det vore ju roligt att kolla lite...

Gött att åka BMW
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Vad är det för folk/bilar som kommer till Stigs Center?

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!

BMW CS #5139
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
kl 14.00 är det på lördag. Lånade Z3'an från jobbet förra helgen och brände dit en snabbis. Lite dålig uppslutning, men det verkar bli fler bilar denna gång.

Mest snack om träffen är det på TPC (volvo-klubben). Bor själv 5 minuter från stigs ccenter så jag tittar förbi. Annars vore det trevlig att kanske ha en renodlad BMW-träff på något stort köpcentrum i Gbg, typ Obs (coop) eller Eriksberg där man har en stor asfaltsyta att röra sig på. Bara en tanken, men det gäller ju att göra slag i saken mot sommarn.

850 Jaa sån är jag
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Jag bor i Kungälv så till Stigs Center kommer jag på lördag!
Så vi ses väl då!!

tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Nisse:
Själv tar nog inte min BMW dit... Min Fiat 128 från 1977 får duga tills jag orkat byta fläktrem på BMW'n. Inte lätt när man är lat ;) Vi ses på lördag då!

_____
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Tomas >> Jag fick nästan lust att komma och byta remmen åt dig... ;)
Fiat 128... hehe fin bil!! Äntligen en bil som min 518 kör ifrån!! (förhoppningsvis)

Är du redan användare? Logga in i menyn.