|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
tompas: vart bor du?i backa eller?har aldrig sett dig å din bil :)!bor själv i backatorp om du vet vart det ligger? "Stå på gasen så känns allting rätt" |
|
|
Ska försöka dyka förbi en sväng imån. VAd e det för typ av bilar som kommer. Maila gärna mig ni som ska dit. Mvh Anders M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Vart tog alla vägen som skulle till Stgs Center?? I kväll (29 mars) är det nån träff/race i Borås, så kom dit istället! Samling vid McD's parkering på Knalleland i Borås kl 21,00. ____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
Jag var där med min 323a.!!!!!! Gött att åka BMW |
|
|
Baggen >> Var det den mörkblå?? Du missade väl inte min 518i ?? (iofs inte så mkt att se....) ____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
Nisse: Jag körde sönder min Fiat igår så jag kunde inte komma med den och jobbet tog upp all tid, tyvärr =( Jag var dock där kl 3 men då hade flera stuckit. Var väl 10 bilar kvar. Men ikväll ska jag med BMW'n till Borås. Då ses vi på Knalleland kl 21.00! ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Tomas >> Japp det gör vi!! men jag kör inte själv, utan åker med min polare i hans Volvo 740 (Kungälvs snyggaste??) Jag stack från S.Center redan 14:40 ungefär... ____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
Immer: Jag bor i Hisings-Kärra, Lillkärr Norra närmare bestämt och har inte sett din bil heller ;) Vet faktiskt inte vart Backatorp ligger... I skogen ovanför Backa kanske? =) Är sjävl rätt nyinflyttad. ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Jag var på stigs center vid 2 hugget idag, men det stod bara några hillbilies med några volvosar. Så jag drog hem igen!! M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Blir det nåt ös i borås ikväll???? M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
| fan jag missade hela grejen ju ville vara me fan!! | |
|
Det var en jävla massa bilar och folk i borås idag. Fick bara se 4-5 race innan farbror blå kom och stappade det hela. Men jag fick se en silver e30 som gick som fan!!! Den vann sitt race precis innan snuten kom.... Gött att åka BMW |
|
|
tompas: kom upp till backatorp då :) "Stå på gasen så känns allting rätt" |
|
|
baggen: Du vet inte vems den E30:n var? Satt tydligen en M20B25 med 1.5 bars laddtryck under huven. Med lastbils-IC också som täckte upp hela riegerfronten. Skulle vilja snacka lite närmare med honom... Anders.W: Om du vill veta mer om Boråsrejsen så är det bara att skicka mig ett mail. Vore kul att få dit ännu fler BMW:s. Dock var det en hög med M-bilar + E30:s igår. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Haglund >> Var det din 318is som var röd och hade Alpina-fälgar? ____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
Nisse: Det stämmer bra det. Vad hade du för åk? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Nisse-Ja det var jag med min tecnovioletta "M3lookalike" och jag fick med mig din 518. Haglund2306-Tyvärr så vet jag inte vem det var som körde den men som sagt å gick det utav bara h#¤%#te. Det skulle ju ha varit kul och stoppat nått sånnt under min huv... Men tyvärr så finns inte pengarna där... Gött att åka BMW |
|
|
baggen: Känns som att vi kommer lösa detdär med 325 TIC:en. :) Har ett mobilnummer nu. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
baggen: Din mailadress fungerar inte? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Haglund >> Jag åkte Volvo 740, en röd med 17-tumsfägar... Fast du kanske inte la märke till en gammal traktor ;) ____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.