AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
25.704

BMW-träff i Malmö vid öresundsutställningen 2003-04-12! Be there :)

Sida 9 av 18
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Tigerr, Träffen är FLYTTAD från bokskogen! Läs mer på: Länk samt kolla tillbaks i tråden. Du har även fått Mail angående ändringarna.

Alla: Glöm nu inte att göra namnskyltar att ha med :-)

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Kalle: Du skulle inte vilja roa dig med att räkna ihop hur mycket hästkrafter som beräknas komma? :)
Hur uppdaterad e listan?
Om den e helt uppdaterad skall ja räkna efter ikväll.

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Snälla använd sökfunktionen.
Tigerr
har redan börjat pyssla med skylten.. Det blir A4, mitt användarnamn, mitt riktiga namn i lite mindre stil under.. Och en bild på Hobbe (tigern)

Tigerr
Okej, efter en beräkning som borde stämma ner på give or take 50 hkr för att nån galning inte satt ut exakt vilken modell dom har har jag kommit fram till följande.
10 104 Hkr har anmält sig till Bmw power meet syd.
De är ganska respekt ingivande.

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Snälla använd sökfunktionen.
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
10104 hk Bmw-effekt... =)

Jag tar med en kompis som tänkt komma med sin 520 -89, men vi tyckte det var onödigt att sitta ensamma i vars en bil, samt att det blir lite billigare...

Blev lite ledsen förra veckan när jag såg att klarlacken släppt på flera ställen på högersidan =(

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
Länk
Ca
225
Cato
en bmw 320i M-sport 2003
hmm kan meddela att två bimmers till kommer en m3 cab 3,2 samt en m3 3.0
lilametallic respektive dakargul. så du får öka hk antalet med 600... :)
bo
282
bobbby
320i -91
Då blir de 10 704 hk om jag inte har räknat helt fel =)
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
Ja jag hoppas att jag får min grejer på Tisdag så jag kan limma min bakjol sen jobbar jag både onsdag samt torsdag natt så det blir till att montera speglarna och fronten på fredag annars kommer jag att åka med what (bmw 318 is) henrik sjölins bil !!!!

Mvh/ Daniel

Länk
(såld)
bo
282
bobbby
320i -91
Får vi hoppas att du blir klar i tid.
Jag kan säga att jag kommer att ha en bmwägare med mig också. Hans bil fungerar inte än så han får åka med mig
St
1.987
Stout
e61 530iAT M-Sport -09
VW t1 1200 Cabriolet -65
VW t1 1303 Cabriolet -73
Och jag hoppas att jag får tillbaka bilen från Förenade Bil då de lagt beslag på den och ska byta baklucka på garanti. De sa fredag men man vet aldrig med hantverkare.
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Hoppas att ni som har era bilar på reparation får ut dem i tid! Vore trist annars...

Nu är vi uppe i smått sanslösa 55 anmälda ekipage, och det har även tillkommit några trevliga M-bilar nu mot slutet vilket är glädjande för oss fluktare :-) Antalet sammantagna hästkrafter tangerar en Tysklandsfärja.....

Länk

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Tigerr
Jao.. Låter väl rättså trevligt! Bara det inte blåser som idag ute vid bron - ruggigt kallt..
Och Kalle, det är ingen touring.. Bilen alltså.
*lalala* Då vet man iaf vad man ska göra till helgen! Min bror kunde inte komam med, han åker tbx på fredag.. En e39 mindre.. :|

Tigerr
bo
282
bobbby
320i -91
Har precis kollat på www.smhi.se och enligt dom så ska vi få plus 5 och regn. Det låter inte bra men dom brukar ha fel så vi får hoppas att dom har de denna gången också
Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
Regnar det så är det inte så akutellt. Då tycker jag vi skjuter på det till nästa helg..

Länk
Visa användare
721
Constrictor
Volvo XC70 D5 AWD -15 & Saab 9-5 Aero -07

Suzuki Hayabusa
japp! Då var man anmäld till träffen..! Ska bli trevligt... Kan för egen del Inte komma nästa helg, tror nog att det gäller fler än bara mig...;-(

//Henrik BMWCS #05196

328iT: Länk
Nästa helg är det Jönköping som gäller.
Länk
Jag kan bara hålla med, är det pissväder så kommer inte jag att köra 22 mil (enkel resa) bara för att stå ute och frysa som en liten gris.

_____
Micke
Länk
Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Ähhh!!! Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Originalparaply kostar inte så mycket ;-)

Träffen kommer INTE byta datum. Helgen efter är det Jkpg/elmia, Formel 1 samt Påsk, så datumet är omsorgsfullt inplanerat. Vädrets makter kan man tyvärr inte rå på, men SMHI har haft fel förrut, som bobby säger!

Jag är övertygad om att vi kommer ha en trevlig dag oavsett väderlek, men kan ju inte tvinga någon :-)

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
ser ut som att jag får åka med what fick inte tag i sikaflex igår...så jag kommer inte hinna limma bakjolen... dock blev jag väldigt glad över resultatet på min lack det blev asbra !!!

Mvh/ Daniel

Länk
(såld)
Visa användare
350
BMWiggen
323Ti-99,523iaT-98,340Compact-94
Hello alla!
Jag tittade lite på anmälda bilar,blir det bara jag som kommer i en rosthög(318-84)?Men jag blir nog ensam om att ha turbo i bilen oxå!tror jag

"voffo gör dom på detta viset"
Asken (AutoPower)
Hmmm det kanske kan vara ngt:)
En tanke som slog en osjälvisk själ, skall Herr Asken kanske plocka med sig några flaskor MEguiar 40? Konsumentflaska 250kr självkostnadspris väldigt drygt och oöverträffat lyster på panler mm? Vill någon ha det så får ni maila mig och förbeställa SENAST fredag lunch.
Mvh
ASken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.