|
Sida 1 av 18
|
|
|---|---|
|
Hej alla BMW- fantaster! Lördagen den 12/4 är vi några som tycker att det är dags för en träff för oss med BMW-intresse! Vi tänker hålla till vid natursköna Bokskogen/Torup, ungefär en mil öster om Malmö. Alla som är intresserade av BMW är naturligtvis välkomna, inget medlemsskap i någon klubb krävs och det är helt kostnadsfritt. Inga speciella aktiviteter kommer anordnas, huvudsyftet med tillställningen är att träffa likasinnade och visa upp samt beundra varandras vårfina bilar :-) Däremot hade vi tänkt att man, om man vill, ska kunna grilla sig en bit mat i den fina miljön om vädret tillåter. Om vädret är trist tänkte vi att de som vill kan färdas i en BMW-karavan till lämplig snabbmatsrestaurang för bespisning. Kort sagt: en kul liten "happening" för alla som gillar BMW! Mer info samt kartor och vägbeskrivningar finns på följande sida: Länk Sidan kommer uppdateras med bättre kartor efterhand... Vi hoppas på många fina bilar och mycket trevligt folk! Skriv här i tråden om ni vill/tänker komma och skicka gärna ett mail till mig, så ska jag sammanställa en lista på ekipage! Väl mött! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk | |
|
De blir vårens första riktiga meet och de får inte missas. Jag samt Kalle har bestämt oss för o dokumentera träffarna och börjar med denna. Digitalvideokamera för härliga toner samt bilder från 4-6-8-12 cylindriga bmw bilar. Ska bli hur kul som helst. Så tveka inte utan "anmäl" er här i tråden bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
| Kommer | |
|
Jag får ta sköldpaddan på en skogstur, jodå kalle precis som jag sa i mailet så trillar jag med! Tyvärr utan e28an :-( MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
hoppas att jag kan komma |
|
|
Kul med intresse :-) Sidan är nu uppdaterad med en lista över anmälda ekipage än så länge! Fortsätt skriva, ni som är intresserade! Länk Mvh Kalle Hansen |
|
Mattias Larsson |
Kommer! |
|
Hej Ni kan räkna med mig :-) Petra |
|
Tigerr |
Jag kommer.. Tigerr |
|
Vi hoppas kunna komma ner med våran 850iA kan nog bli kul 850 Jaa sån är jag |
|
| Toppen! Redan 14 anmälda ekipage! Sprid ryket till alla era BMW-vänner! Vore kul om vi lyckades locka ut några Oldtimer-Bilar också! :) | |
|
Jag hoppas jag kan komma.... hade varit kul. Ska bara skaffa en som kan köra min lilla bil (ska tjata på brorsan). Inte kul att vara 16år :( www.e30klubben.com - E30 körmaskinen nr.1 |
|
| aaaa e ju stockholms mässan då! | |
Tigerr |
Verkar kunna bli riktigt trevligt dethär! Både jag och bilen längtar efter att få visa upp oss! :) Tigerr |
|
StimpenBMW2, Aj aj aj...har för mig att jag lovat dig i en annan tråd att INTE ha träffen samtidigt som mässan. :((( Ber om ursäkt för detta, men lovar dig att det blir fler Malmö-träffar i sommar! Tigerr, Ja det blir nog toppen! Vi håller tummarna för att vädergudarna är på vår sida. Annars finns originalparaply på Förenade bil :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Rackans!!! Den helgen jobbar jag natt... Blir lite FÖR mycket att ta ledigt för att komma, tyvärr! _____ Micke Länk Länk |
|
|
jag är med ! Länk |
|
|
SkA bli riktigt gött!!! tack för initativet kalle; bra jobbat!!! mvh |
|
|
Jag kommer osså...... med originalparaply i handskfacket www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
Aleks, Inte bara mitt initiativ, Wendtan, CoolBlue och Mackan(osäker på hans nick på forumet) har också varit med :-) Ni är nu alla med på sidan! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Jag kommer garanterat att vara där om jag inte skulle vara råka vara upptagen med något annat just den helgen. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.