|
Sida 8 av 18
|
|
|---|---|
|
Har en digitalkamera med mig och kommer sedan lägga upp bilderna på nätet för er och andras beskådan. Vill ni inte att er bil ska vara på bild så tar jag bara bort dem. ska bli kul att träffa er.. längtar redan :-) /what Länk |
|
|
Hej! Jag kommer också att ta med min digitalkamera. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
De kommer finnas en och annan digitalkamera samt iaf en DV kamera. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
jag vet inte vad du har för färg på bilen men jag har ju svart så det syns väldigt lätt om bilen blir ren eller inte... jämför man trycket på statoils gds i staffanstorp och preem i malmö som jag brukar använda så är det en stor skillnad. Brukar spola mina fälgar rätt ofta för att få bort bromsdamm mm och det funkar inte alls lika bra på "WaC". Håller med om att nissen på "WaC" är hjälpsam, får ta och fråga honom lite om tvätten kanske... Christopher ///M535i Länk NYA BILDER!! |
|
|
Börjar bli en lång tvätt diskussion, om du tittar i min användar info så ser du att min e46a är silvermetallic, den e ganska tacksam. Dock var min bostongröna e36:a väldigt mörk grön. o ja hade aldrig problem med smutsigt vatten. Ska prova Staffanstorps GDS i helgen som ren jämförelse. O givetvis regnar de i skåneland nu *suck* Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
det sura med staffanstorps gds är att den käkar poletter fort som fan... huvudsaken är ju att vi är nöjda med de tvättar vi använder båda två... Christopher ///M535i Länk NYA BILDER!! |
|
|
Bjorasen, Ser att du i likhet med Stout myglat och redan besökt mötesplatsen ;-) Måste berömma din bi: den är vansinnigt läcker! Även jag kommer ha med digitalkamera, så brist på bilder borde det inte bli :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
nofx16: Töm din inbox det går inte att mejla till dig...... |
|
| Hmm, det tog ett tag att läsa genom tråden, eller ska jag kalla den för "vajern". Jag ska ta mig dit... | |
|
nofx16: hehe bilderna är tagna på precis samma punkt som min. "Burn outen" på bild två på Bjorsarens bilder känner jag igen :-) |
|
|
Jag tar också med en digitalkamera och blasse tar med en digitalvideokamera.. Länk |
|
| Många som tar med sig kameror och videokamroro, då behöver jag inte ta med mina :-) | |
|
Såg att här är en tvätt diskussion. Vet några som har tvätta sin bil just i staffanstorp och dom har varit nöjda. Klart att man ska försöka ta med sig digitalkamera |
|
| Bara skojade ju :) | |
| fick min nya bil idag.... im so happy! skall bli kul med träff.. | |
|
Fiack med min Kompis Coolman med en 318is E30 -90 också så vi blir fler.. /what Länk |
|
|
Så var vi smått otroliga 50 anmälda ekipage! Intresset har varit över all förväntan och jag och Mathias vill passa på att tacka alla som anmält sig :-) Hoppas att de flesta nu dyker upp också. Det kommer bli en MÄKTIG syn med så pass många BMW's i en lång karavan. Håller tummarna för solsken och fint väder. Vi har nu anmälda ekipage från såväl Göteborg som Dalarna, och ryktet talar om att två herrar ifrån 08 eventuellt kikar förbi. Väl mött! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Trevligt att vi kommer att bli så många, det är kul att de kommer folk ifrån andra delar av landet också. | |
Tigerr |
eeh.. När, var och hur ska vi vara? Tigerr |
|
Länk _____ Micke Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.