|
Sida 6 av 18
|
|
|---|---|
|
Låter som att vi kommer att få ett bra arr. Kan också bekräfta att alla MST Wiesmann-prylar kommer att vara på plats på åket. Kommer att kunna avvara ett par timmar på lördan och hoppas kunna tjôta BMW med allt och alla. Antar att Kalle uppdaterar sidan när det nu börjar bli klart att vi växt ur bokskogen i Torup. Cheers |
|
|
Hej! När kommer informationen? Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Den ska komma ikväll. Ursäktar förseningen. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
ja hoppas jag får åp min front samt bakkjol tills då !!!! så fall är jag och what !! lätt på räkna med en 325 coupe och en e30 318 is !!!! ;-) Mvh/ Daniel Länk (såld) |
|
|
Hej! Jag hoppas jag kan komma.. min bil är stendöd.. inte riktigt men nästan.. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Hej och hå! Ni får ursäkta att uppdateringen dragit ut på tiden! Vi vill bara se till så att allt blir hyffsat välstrukturerat innan vi kör skarpt för andra gången.. Det är härligt att se att det varit ett så STORT intresse för träffen, det har inneburit att jag och Mathias känner ett större ansvar att ordna en kul dag, därför får ni hålla er till tåls några timmar till :-) Flayer, Kul med ännu en anmäld! Skriver upp dig snarast! Magnus18, Hoppas du får liv i ett av dina autobahnlok till träffen! Mail kommer som sagt gå ut till ALLA anmälda ikväll! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Cato: Bror min är knäckt. Får se om jag kan låna hans 328 till träffen eller om jag får tuffa dit med Vetten... | |
|
Hej Skulle också vilja anmäla mig! Tänkte komma med min M535 E28 Ev kommer även en polare med sin nya e39 525a |
|
|
Följande kommer att komma som mail till Era mailboxar under kvällen/natten. Ursäkta att det blir tjatigt, men vi vill inte att någon skall missa budskapet! "Hej bäste BMW-broder/syster! Du får detta Mail på grund av att du anmält dig till BMW-träffen den 12/4/2003. Träffen var från början tänkt att hållas i Bokskogen vid Torup öster om Malmö. På grund av att vi i dagsläget är nästan 40 anmälda bilar har vi gjort bedömningen att parkeringsmöjligheterna i Torup inte räcker till. Dessutom har vi fått önskemål om att undvika grusvägar och grusparkeringsplatser, vilket vi försökt ta hänsyn till så mycket som möjligt. Träffen är alltså FLYTTAD till före detta Öresundsutställningens parkering, vid Limhamn i Malmö. Vi har även beslutat oss för att göra lite mer av situationen än att bara träffas. Efter att vi mötts upp vid Öresundsutställningen och beundrat varandras ögonstenar, samt förmodligen snackat en hel del skit, kommer de som vill ha möjlighet att följa med på en ”Cruising”. Vi har prickat in ett par riktigt roliga småvägar i trakten, bland annat den som går genom bokskogen, som slutligen leder oss till träffens tredje etapp: Sommarkiosken i Bjärred. Här finns bland annat möjlighet att köpa ”Sveriges godaste mjukglass”. När vi tröttnat på glass beger vi oss i samlad tropp till en vackert belägen plats utanför Löddeköpinge som heter Vikhög. Här erbjuds BRA foto- och filmmöjligheter och givetvis ännu mer BMW-snack! Vid det här laget beräknar vi att Ni deltagare kommer att vara tämligen utsvultna, och har då tänkt att man antingen kan uppsöka en lämplig restaurang/hamburgerbar Om vädret visar sig vara exceptionellt bra och utbrett intresse visar sig finnas, kan man åka till en trevlig plats i Lomma där möjligheter att grilla finns! Tips om trevliga restauranger/matställen i Malmö- lundtrakten med bra parkeringsmöjligheter mottages gärna! Övrig information finner Ni på Länk , där även ett par kartor till Öresundsutställningen ska finnas. Tveka inte att maila om Ni har några frågor! P.S. En trevlig idé som jag snappat upp, är att de som är registrerade på BMWPowers forum skriver sitt Alias på ett A4-papper och placerar i framrutan på bilen! Hoppas att jag inte blir den ende som kommer att göra detta :-) D.S." Med vänliga hälsningar och väl mött, ///Kalle och Mathias |
|
|
iofs trist mat men. MAX hamburgare vid centersyd i löddeköpinge eller Macdonalds jägersro där det senare på kvällen även blir en träff för folk som gillar rakt fram prestanda.... hoppas det blir trevligt! och det är öresundsbro utställningens parkering vi snackar om? 1300? |
|
|
Cato, Jepp vi tänkte också på MAX centersyd. Och ja det är utställningens parkering. Karta kommer snart! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Hej! Bilen är igång så jag kommer, men den är verkligen ingen skönhet. De som ska till Jägersro på kvällen kan ju köra i samlad trupp dit. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Kalle, för oss som är navi-narkomaner, vilket gatnamn eller liknande skall man knappa in ;) Sedan kan det vara bra att på hemsidan lägga in ungefärliga hålltider så att de som eventuellt blir försenade vet var vi borde vara. |
|
|
Nästan 100%att jag kommer med E21:an eller TIC:en.Skall bli roligt!!! "voffo gör dom på detta viset" |
|
|
CoolblueM3Coupe: Bra med tanke på att det var vissa som kom senare till Stockholms träffen(dessvärre missade träffen)så är det nästan ett måste med håll tider och adress och kanske kanske ett nöd gsmnr..... |
|
|
CoolBlue och andra NAVI-myglare: Vägen som leder ut till Öresundsutställningens P-plats heter "Utsiktsvägen" Det där med hålltider tror jag blir svårt, då vi inte följer något direkt schema, utan tänkte åka vidare "när det känns rätt". Man borde dock kunna räkna med att vi blir kvar på utgångsplatsen minst en timme. De som beräknar att de blir sena/kommer ansluta efter hand kan maila mig, så får ni mitt nummer. Är detta en OK lösning? //Kalle |
|
|
Vill bara tillägga att för det första får vi inte plats i vikhög och för det andra så kommer det INTE vara populärt hos invånarna..väääldigt litet fiskeläge med folk som verkligen hatar allt med motorer så länge det inte tillhör en båt !!!!! Länk |
|
|
Christian, Vi får plats, det är noga uträknat ;-). Invånarna får tycka vad de vill, vi ska inte göra något olagligt och får vara där hur mycket vi vill..... |
|
|
Dessutom är det grusparkering i vikhög ..finns bättre ställen.. jag kör hellre till barsebäcksbadet...man står högt på vallarna och har utkik över denmark ;) Länk |
|
|
+ att folk håller på med sina båtar och då lär det vara fullt på Parkering.. eller menar kalle parkeringen direkt till höger när man kommer till vikhög ???????????????????? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.