AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
25.733

BMW-träff i Malmö vid öresundsutställningen 2003-04-12! Be there :)

Sida 3 av 18
BM
118
BMW-Niklas
E24 635csi-87
E39 525ia touring-02
E36 323TI SLE-00
E87 118d-10
Jag kommer dit givetvis...inte så långt att köra ju

BMW när du hellre kör än låter dig köras
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Micke,

Plan B....hmmmm. Att jag åker ut på morgonen och lägger ut avspärrningstejp runt hela området? ;-)

Skämt åsido, f.d. öresundsutställningens P-plats har diskuterats i andra trådar och skulle kanske kunna vara en lösning? Någon med andra idéer?
*Ignorerar Mickes Dizz av Skånes mycket fina och stora skogar*

Kalle: Ja öresunds utställningen är bra, dock inte ur grillnings synpunkt eller?
Mathias har en plan annars, den säger Lomma typ söder om pirsidan, vi kanske skulle reka de stället med? om ifall att?
typ 50 m från havet o med goda grillnings möjligheter.

bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Snälla använd sökfunktionen.
Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
Lite längre norr om Lomma finns Saxtorp/Järavallen.
Stor parkering men tyvärr grus parkering, inte så kul kanske? Men stor är den och man kan grilla där..

Lomma är annars ett exelent ställe. Menar wendtan där vid surfhuseT?!

Länk
Nej, nej.. Inga grusvägar!

_____
Micke
Länk
Länk
Christian: wendtan menar inte surfhuset utan Söder om hamn inloppet.

Ri
250
Rikard
1602 -73 BMW-cup
*SUCK* Inte en sjuttiotalare... Får väl hoppas att man får allt att lira så att webrarna får eka över skogen...

no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Wendtan

Som vi talade om innan: Lomma rekas på lördag så får vi se!

Rikard,

Det hoppas jag verkligen också, skicka ett mail om du vill bli uppskriven! Var gömmer sig alla Oldtimer-förare? :)

Mvh
Kalle
Ri
250
Rikard
1602 -73 BMW-cup
Hmm, får jag ihop bilen så blir det troligtvis kl 12.50 samma dag, så det blir svårt att sätta upp att man kommer ;) Hoppas att det är OK att dyka upp ändå?

no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Rikard (och eventuella andra som tänkt komma men ej anmält sig),

Självklart är du varmt välkommen ändå, om du så kommer i en gammal 240! Det är intresset som räknas :)
Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
Wendtan:Jag kan inte lomma så bra..bor en bit bort.
Men när man kör ner mot hamnen så kör man över en trä bro för att sedan fortsätta frammåt till en återvändsgränd. Till höger precis innan den finns där en stor parkering.

Annars finns lomma campings parkering? Lite blåsigt vid havet kanske. Grus den med...

Länk
Bokskogen är faktiskt suveräntpå flera vis så det vore synd att det, Gott om plats, supernice miljö, mycket trevliga vägar, perfekt att grilla, om det mot förmodan skulle vara fullt har dom flera andra parkeringar längre fram i skogen.

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Nu med tokbra forum..
Stout: ser ut som vi blir ensamma på E39-sidan =( Seså!!! kom igen nu alla 5-serie ägare!! dags att vakna ur vinterdvalan.......

V8 rockar fett!
Christian: inte där :) beror lite på hur mycket folk vi blir iof.
Corvette klubben har varit där du pratar om någon gång.
Lita på mig jag har vuxit upp där.
Jag håller med PC doktor, vägarna kring bokskogen rockar (!) av högern.
Lomma camping är uteslutet. Blästring är nog ingen ute efter.
Jag skulle kunna förklara var ja menar men de e nog lite svårt för en icke Lomma bo o förstå. (No offence) de e inte svårt o hitta dit dock. de är inte långt från 90 graders svängen vid kiosken. vid strandgatan osv.

Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Hej!

Funderade på Klagshamn, det är bra parkering, vacker utsikt (Öresundsbron) och fint att grilla... Jag vet inte vad ni säger?
Bara ett förslag.

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
Länk
Näst bäst efter bokskogen, men nog fasiken är det roligare vägar runt bokskogen...

Men visst Klagshamn funkar..
I vilket fall som helst blir det nice.

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Nu med tokbra forum..
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
har jag otur så är jag upptagen...men om jag inte är det så kan ni kallt räkna med att jag kommer ner med min 318i...

Bara det bästa, åt det bästa

BMW CS #5075
St
1.987
Stout
e61 530iAT M-Sport -09
VW t1 1200 Cabriolet -65
VW t1 1303 Cabriolet -73
TripleA: Jag har varit på Gasar-Magnus också och han är säkert inte en svikare när det väl ger sig :)

Var ute vid öresundsutställningen i går och där finns det gott om plats och parkeringar för ett möte, men det är lite tråkigt gällande aktiviteter. Annars ett fint ställe.

Det finns ju Klagshamn också! Ut mot Gässie Ridstall med teräng för grillning om man nu vill det.
Po
664
Pompe
2800 cs -70
3,0 La -75b
Blir det ingen cruising?
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Var faktiskt där ute förra helgen....det är bara att glöma någon träff ute i bokskogen, parkeringen var fullsmockad....
Jodå, jag klarade av att hitta dit, fast jag bor på landet.
Så hitta nu inte på en massa konstiga ställe...jag hittar ju bara till pc doktorn, NFS, och taboo i malmö ;-) (kanske inte riktigt)

Är här några fler än jag som ska till kolfiberträffen som syd/02 sektionen har i malmö samma dag?

MVH
Pelle
bmwcs/SYD 4605
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.