|
Sida 2 av 18
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag kommer förmodligen också, ska försöka ta med mig en kompis som också kör Bmw. Tyvärr hinner jag inte få klart allt på 730:n så den kommer inte att vara så fin, hoppas det inte gör något. Nästa gång ska jag komma med 745:an =) Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Klart man kommer....detta har man längtat efter länge! V8 rockar fett! |
|
|
Kommer, kanske med ny bil :-) ( Antagligen utan :-) ) Nisse Länk |
|
| Jättekul! Såklart dyker jag också upp! | |
ant |
jag skulle mer än gärna komma dit och umgås med er.. dock så har jag närmare 60 mil till denna träff.. det blir för mycket att åka. men blir det andra träffar i samband med någon anna träff så är jag utan tvekan en besökande! ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Sidan uppdaterad igen :) Ant, Förstår att du inte vill köra de 60 beska milen ned hit :) Spara krutet till Knutstorpsträffen istället. Där vankas hundratals Bimmers under två dagar, så ta med tält, grillkorv och pilsner :-) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Ni som "råkar" vara upptagna den helgen kan ju skriva in träffen i almenackan så är den saken avklarad. Och ni blir inte dubbelbokade. :-) | |
|
Kalle: var du inte orolig om att vi inte skulle bli fler än 3 ? :) Nu börjar dock racet o få bilen i de skick man vill ha den till den helgen :) Sportauspuff samt lite annat Godis hoppas jag på. bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Jag och en polare med BMW kommer antagligen också! Christopher ///M535i Länk |
|
|
Jag och brorsan kommer med hans 328i -97! Skriv upp mig/oss! |
|
|
Uppdaterat igen :) Länk Det går ju som smort det här! :-) Hoppas bara att parkeringen räcker till när vi väl är på plats ;) Men var är Gasar-Magnus? Om han inte vågat anmäla sig så kan jag informera om att det finns ett närliggande fik där de serverar KAFFE! :-DD |
|
|
Verkar kul..... hoppas bara att det e fint väder!!!!!!!!!! ;-)) Stjärnan under huven... |
|
ant |
kalle: you bet! jag kommer dit mer glänsande än någonsin.. =) ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Så så kom nu igen alla E39:or, det är ju inte kul att det är 2 av 25. Se så ryck upp er nu och anmäl er så att vi kan byta tips och idéer. |
|
mackan325 |
Ohoj, jag skall försöka få ledigt av hemmachefen från en flytt :-) Hon tycker bilträffar är bland det absolut mesigaste man kan pyssla med..... |
mackan325 |
Ohoj, jag skall försöka få ledigt av hemmachefen från en flytt :-) Hon tycker bilträffar är bland det absolut mesigaste man kan pyssla med..... |
|
Är det Stockholms bilsalong som är samtidigt eller? Håller inte den på typ en vecka... www.e30klubben.com - E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
Det är väl inte mesigt.... du får ta befälet från hemmachefen så länge :) www.e30klubben.com - E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
Mackan, Känner igen det där... :-) Så var vi 27 stycken anmälda!!!!! Keep it comming! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Här kommer en lite kommentar från lilla jag som faktiskt känner till denna plats mycket väl. Var ute där en solig söndag i mitten av februari (kanske vid 13-tiden). Det var absolut knök-fullt med bilar och folk. Verkar som de få träd som finns i Skåne drar rätt mycket folk. Hoppas vi får plats, finns det en alternativplan? Och nej, jag brukar inte måla fan på väggen ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.