|
Sida 15 av 18
|
|
|---|---|
|
mycket trevlig träff, hoppas att det anordnas en träff till snart nu när värmen är på g! Christopher ///M535i Länk NYA BILDER!! |
|
| ChristianF: Japp, det är min bil. Det är ett G-Power avgassystem. Länk | |
|
Hej! Det var mycket trevligt! Blev kraftigt försenade så att jag han bara skölja av bilen, så den var skitig som fan. Vi kom också av oss helt. Vi följde en annan bil, trodde vi, sen kom vi in i ett villaområde och killen parkerade bilen. Jahapp... Vi körde vägen till Torup med förhoppning att kom ifatt klungan. Men när vi kom till Sommarkiosken verkade det som de flesta redan åkt, så vi körde till Lödde och åt, sen körde vill tillbaks till Malmö. Skulle kolla hur dags Street Racing träffen var, men pga en strulande dator kunde jag inte kolla det. Men det var kul ändå. Synd om killen med Alpinan... Hoppas det blir snart igen och att det är lite varmare. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Jag räknade och vi var över 60 bilar vid öresunds utstälningen många var det. /what Länk |
|
|
Det där med Alpinan, vad hände egentligen? var det inte typ 200% självförvållat? Givetvis tråkigt i vilket fall som helst, hur gick det med bilen då? Kommer ihåg en kille i en opel kadett GSI på stortorget som skulle styla för sin brud när han körde på parkeingen vis oss mC killar, han började att burna och tappade kontrollen över bilen, slutresultat hans egen + 3 andra bilar mulades... OJ vad hon blev impad.... ; ) www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
71 _____ Micke Länk Länk |
|
|
Vad hände med Alpinan? Bilder? Tråkigt. |
|
|
Va ? Olycka? Detta hade jag ingen aning om. Var det den blå alpinan?B10 4.6an ? Länk |
|
|
FÖrresten..klumpigt av mig att glömma tryggve: Var köpte du det ? Låter det myckeT? Pris? Länk |
|
|
Har inte heller hört något om Alpinan vad var det som hände om man får fråga ??? ChristianF: Det satt på när jag köpte bilen. Går nästan bara att köpa nere Tyskland tror jag. Men det är riktigt bra grejor vad jag vet. Dom har tillverkat avgas osv till Alpina. Du kan nog kontakta en handlare där nere och be dom att skicka det kanske. Hur det låter? Ja synd att du inte passade på att lyssna nere i Malmö för det låter underbart och obeskrivligt skönt. Kanske kan komma ner någon gång när jag har vägarna förbi så får du lyssna :) du bor i Löddeköpinge va? www.e30klubben.com - E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
Det var inget speciellt som hände med Alpinan. När han skulle backa in och ställa sig fungerade inte backvarnaren och han slog i lite lätt med bakre kofångaren. |
|
| Ja träffen var lyckad! | |
|
Tryggvesson: Japp jag bor i Löddeköpinge. Låter det högt ? Vill att det ska brumma på ganska bra ;) Länk |
|
|
71 bilar!!! Å jag som var hemma o renoverade kök, sambon jobbade så jag fick va med kök o ungar....:-(((( Hoppas jag ser några av er i jönköping.... Mycke vill ha mer... |
|
|
Hej! Pcdoktor: Visst var det, men likaväl synd för bilen var ju jäv**gt fin. Richo: Var det din 535:a? Min kompis blev helt förälskad i den.. =) Men jag måste säga att jag tyckte det var rätt ont om "namnlappar".... Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Ja, jag tyckte också det var synd att inte fler skrivit sina namn. Själv så bredde jag på med en skylt som syntes på 20 meters avstånd, snyggt uppklistrad på framrutan :-) Var det någon som inte såg den? |
|
|
Japp jag hade skylt och var lite besviken på att flera inte hade men äsch igentligen en småsak kul att så många kom 71 var ju många! /what Länk |
|
|
Stout: Det har jag bildbevis på! Tog en bild på din bil när du körde in på parkeringen... ;) Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Ja, det kunde varit fler skyltar... ChristianF: Jo det låter mycket... du behöver inte gasa alls mycket för att det ska låta lite. Också "smäller & pluttrar" det lite när man motorbromsar och gasar till lite stillastående :) www.e30klubben.com - E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
Magnus18: :-) Maila bilden!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.