|
Sida 13 av 18
|
|
|---|---|
|
Starre: Asken vet :) Övriga (Iof Starre med): Vi följer Lommavägen och kör igenom Lomma, Svänger vänster mot Bjärred, Kör kustvägen till bjärred, där de blir ett stop vid sommarkiosken för frivilligt intagnade av Sveriges Godaste Mjukglass. Efter den stunden (Om man inte vill titta på en av sveriges längta badbryggor) Så bär de vidare genom bjärred, mot Lödde (Nybyggd väg runt borgeby) Väl inne i Lödde,efter vi passerat vimpelhandlare nr1 (rekommenderar inte att köpa bil där) så svänger vi mot vikhög. Följer den hyfsat kuliga vägen tills vi kommer till vikhög där en ganska bra uppställningsplats intill havet är utvald. Efter de stoppet går de vidare tillbaka, sen mot center syd igenom Lödde, där valet blir fritt att äta (Prel Max är bestämt) Ny ska ja gå ut o dammsuga min bil.. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
Tigerr |
Kommer nog bara på träffen ute vid broen, orka köra så långt..! :) Nej, men jag har lite andra saker att göra under dagen.. Men lite ska man juue umgås med er andra BMW tossingar! Borde nästan vara en plikt eller så.. Såg föresten världens coolaste dekal på en Volvo idag: "Min andra traktor är en John Deer" - Respekt för den V70 ägaren! Självironi är bland det bästa som finns.. Aja, ses imorron.. Inte långt kvar nu.. *jeeej* Tigerr - trippad på en stor Cappucino! ;) Tigerr |
|
Jaså det mumlas om en 02-touring?! Hoppas då att någon av oss kommer... Känns just nu som 50/50 då dagsformen varit enl följande: Måndag: startar inte. Tisdag: startar. Onsdag: startar inte. Torsdag: startar inte. Fredag: startar. Lördag: ??? Eftersom anmälan inte är bindande så får jag påstå att jag kommer... 1602 ev BMW-cup -73! |
|
|
mAx i lödde...65 bilar....gissar på 100 pers då. Det kommer ta tid att få käk ;) 13 timmar kvar... Länk |
|
| Nej det är 11 timmar och en massa minuter:)!!! | |
| 3½timme innan man vet hur väglaget är på vägen ner! | |
|
:) Dansk text-tv skriver i sin senaste rapport. Lördag kommer der nogen sol, men også enkelte byger, isär i Nordjylland. Temperaturer op til ca. 10 grader og svar til jävn sydvestlig vind. Men det är här nere det. Quote: Numera även synonym med golvlampan Skyar från Ikea :-) |
|
|
Och jag som har fått förhinder kommer jag iofs kring 1320. Det tror jag alla gör det också hehe :) Men har What som kan rapportera mig om ni skulle på direkten få för er åka nånstans eller sånt där så blir jag rapporterad. |
|
|
kan bara berätta att nu klockan 07.53 ser det VÄLDIGT lovande ut inför träffen, det ser ut att bli sol och det är inte blåsigt samt att underlaget är 200% torrt! www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
Tigerr |
Klockan är 08.15 - allt ser fortfarande bra ut.. 4 timmar kvar! *myser* Aaah.. Måste juue tvätta bilen också kom jag på.. lär nog vara rättså fullt på Statoil Kronprinsen under hela förmiddagen.. Tigerr |
|
HÄRLIGT!!!! Vi lättar straxt från Karlskrona. Här regnar det lite lätt så det får väl bli en enklare tvätt när vi kommer ner. :-) _____ Micke Länk Länk |
|
Tigerr |
09.21 och det blir bara bättre och bättre! :D Solen börjar skina så smått och värmen kommer smygande.. Tigerr |
|
Rapport från Löddeköpinge: Blöta vägar, molnigt men ganska varmt. Det kommer spricka upp, någon viskade det i mitt öra ;) Länk |
|
| 09.47. det ser mycket lovande ut. nu ska jag bara tvätta bilen och skriva skylten, sen är man klar för avfärd | |
|
Skönt att det inte regnar eller snöar =)) Ska ut och hämta upp folk nu. Vi ses plats Brödrar och Systrar! Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
Tigerr |
Klockan är 10.25 - Bilen är nytvättad, skylten är fixad.. Vädret är super! Väntar med spänning på att klockan ska bli 12.20-12.30 då min avfärd är planerad.. :) Tigerr |
|
Klockan 0530 imorse bestämdes att jag och starre inte åker pga osäkerhet med nattfrost på östgötska vägarna. (SMHI:)) 18 tumamre harsina fördelar och sina nackdelar... All meguiar åker med till Jönköping istället om någon kommer dit:) Ha en glimrande träff! Asken |
|
|
Asken: Synd, men vädret bestämmer man inte över. Får väl åka o köpa mig en flaska av undermedlet istället. Ha så kul på banan och gynna däckhandlaren :) Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
Tigerr |
Klockan är 11.53 - Solen som har varit lite småblyg under morronen verkar ha bestämt sej för att komma fram.. Ser fram emot träffen, avresa om en halvtimme sådär.. Tigerr |
| 12.00 nu och en timme kvar. då var de dax o börja göra sig klar och köra och hämta upp lite folk o tanka bilen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.