AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
25.766

BMW-träff i Malmö vid öresundsutställningen 2003-04-12! Be there :)

Sida 1 av 18
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Hej alla BMW- fantaster! Lördagen den 12/4 är vi några som tycker att det är dags för en träff för oss med BMW-intresse! Vi tänker hålla till vid natursköna Bokskogen/Torup, ungefär en mil öster om Malmö. Alla som är intresserade av BMW är naturligtvis välkomna, inget medlemsskap i någon klubb krävs och det är helt kostnadsfritt. Inga speciella aktiviteter kommer anordnas, huvudsyftet med tillställningen är att träffa likasinnade och visa upp samt beundra varandras vårfina bilar :-) Däremot hade vi tänkt att man, om man vill, ska kunna grilla sig en bit mat i den fina miljön om vädret tillåter. Om vädret är trist tänkte vi att de som vill kan färdas i en BMW-karavan till lämplig snabbmatsrestaurang för bespisning. Kort sagt: en kul liten "happening" för alla som gillar BMW!

Mer info samt kartor och vägbeskrivningar finns på följande sida:
Länk
Sidan kommer uppdateras med bättre kartor efterhand...

Vi hoppas på många fina bilar och mycket trevligt folk! Skriv här i tråden om ni vill/tänker komma och skicka gärna ett mail till mig, så ska jag sammanställa en lista på ekipage!

Väl mött!

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
De blir vårens första riktiga meet och de får inte missas.
Jag samt Kalle har bestämt oss för o dokumentera träffarna och börjar med denna. Digitalvideokamera för härliga toner samt bilder från 4-6-8-12 cylindriga bmw bilar. Ska bli hur kul som helst. Så tveka inte utan "anmäl" er här i tråden

bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Snälla använd sökfunktionen.
Kommer
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Jag får ta sköldpaddan på en skogstur, jodå kalle precis som jag sa i mailet så trillar jag med! Tyvärr utan e28an :-(

MVH
Pelle
bmwcs/SYD 4605
Länk
bo
282
bobbby
320i -91
hoppas att jag kan komma
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Kul med intresse :-)

Sidan är nu uppdaterad med en lista över anmälda ekipage än så länge! Fortsätt skriva, ni som är intresserade!

Länk

Mvh
Kalle Hansen
Mattias Larsson
Kommer!
Pe
86
Petra
Bmw 328 Coupe
Hej
Ni kan räkna med mig :-)

Petra
Tigerr
Jag kommer..

Tigerr
Vi hoppas kunna komma ner med våran 850iA kan nog bli kul

850 Jaa sån är jag
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Toppen! Redan 14 anmälda ekipage! Sprid ryket till alla era BMW-vänner! Vore kul om vi lyckades locka ut några Oldtimer-Bilar också! :)
Tr
644
Tryggvesson
420i Gran Coupé -16
Alpina B6 3.5 -89
316i touring -94
335i -89
325i -88
323i -79
Jag hoppas jag kan komma.... hade varit kul. Ska bara skaffa en som kan köra min lilla bil (ska tjata på brorsan). Inte kul att vara 16år :(

www.e30klubben.com - E30 körmaskinen nr.1
st
758
stimpenbmw2
528i E39 -98
aaaa e ju stockholms mässan då!
Tigerr
Verkar kunna bli riktigt trevligt dethär! Både jag och bilen längtar efter att få visa upp oss! :)

Tigerr
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
StimpenBMW2,
Aj aj aj...har för mig att jag lovat dig i en annan tråd att INTE ha träffen samtidigt som mässan. :((( Ber om ursäkt för detta, men lovar dig att det blir fler Malmö-träffar i sommar!

Tigerr,
Ja det blir nog toppen! Vi håller tummarna för att vädergudarna är på vår sida. Annars finns originalparaply på Förenade bil :)

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Rackans!!!
Den helgen jobbar jag natt... Blir lite FÖR mycket att ta ledigt för att komma, tyvärr!

_____
Micke
Länk
Länk
Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
jag är med !

Länk
Al
258
Aleks
Bmw 328iT -96
SkA bli riktigt gött!!!

tack för initativet kalle; bra jobbat!!!

mvh
Jag kommer osså......

med originalparaply i handskfacket

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Aleks,

Inte bara mitt initiativ, Wendtan, CoolBlue och Mackan(osäker på hans nick på forumet) har också varit med :-)

Ni är nu alla med på sidan!

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Jag kommer garanterat att vara där om jag inte skulle vara råka vara upptagen med något annat just den helgen.

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!

BMW CS #5139
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.