|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
eFx: Hojtar till på ICQ när jag ser dig online ;) ///M |
|
|
Filmen från träffen på Mantorp den 10e maj är nu redigerad och upplagd. Den väger in på hela 237mb och hittas här; Länk /eFx |
|
| Roligt att du har lagt in en film från mantorp. Men är det inte lite overkill att låta nästan tio minuter av filmens ca 20 minuter gå till att filma vägen framför bilen till och från banan? Lika kul som om det var filmat inifrån en buss. Sorry den åkte i papperskorgen. | |
|
blixten: Jag misstänkte faktiskt att folk skulle tycka så om filmen, och jag kan nog till viss del hålla med om att jag borde klippt bort en del av motorvägskörningen. Å andra sidan så gillar iaf jag att sen till vintern kunna ta fram filmen och minnas sommarens turer i bilen :) Jag hade knappt 40 minuter råfilm att klippa ihop, varav en hel del gick bort p.g.a. alltför darrig kamera m.m. Det är för övrigt min första film någonsin, så kritik är alltid bra ;) ///M |
|
|
ThaMaztr: Jag tyckte filmen var underhållande och mycket är tacksam för den, men så är jag i och för sig en del av den. Första gången tyckte jag att den var jätte bra och underhåller säkert i vinter, andra gången jag såg den så förstår jag blixtens komentar, en lite kortare variant skulle nog sälja till omvärden bättre. måste dock säga att musiken passade mycket bra. Nu till min fråga, var det några fler som kanske filmade under denna dag och har lite film att dela med sig? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Tjena ThaMaztr: För att vara första gången du redigerar en film så var det helt ok. Tyvärr lite lång men man lär sig av sina misstag :) Jag hoppas dock att du gör fler filmer. z3mpower: Jag var ju inte med på träffen men jag har gjort korta M Coupe filmer som jag kommer att lägga upp till sommaren. // Doggeli |
|
|
Doggeli Jag ser fram mot filmerna. Har du tid får du gärna maila dem till mig (en och en) om de inte är allt för stora. Vi får se om någon med DV-kamera filmar mig nu på Söndag (Mantorp), kanske blir det mer av min bil att kika på? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Tjena Richard! Jag kan inte maila över några filmer än p.g.a. att jag filmerna i annan dator. Inom en snar framtid kommer du kunna ladda ner korta filmer som ja lägger upp på en hemsida. / Mvh Doggeli |
|
|
blixten, z3mpower och Doggeli: Jag har tagit åt mig av kritiken, nästa gång jag gör en film blir den kortare :) ///M |
|
Mr Hamann |
Alla som är cruisingsugna kan komma till Eskilstuna den 31/5. Då är det en JÄTTECRUISING med allt från Ferraris till BMW. Jag har arrangerat flera cruisingar och vid den första i år i hällande regn kom det nästan 300 bilar. Då körde vi konbana på kvällen, men blir det fint väder blir det "annan körning" senare. Denna gång är det även en dB-tävling som Bilstereocenter håller i + tävlingen Cruisingens snyggaste bil. Det kommer finnas en 14 meters skylift som filmar och fotar (filmer som kommer ut efter cruisingarna). Eventuellt kommer Bilsport och gör ett repotage. Vill ni läsa mer och se kartor och färdvägar så regga er gratis på Eskilstunas motorsida med nästan 3000 medlemmar: Länk Det kommer folk från hela Sverige och cruisar. Detta datum är det även en festival i stan så vi kommer att få mycket blickar på våra "pärlor". Samling är klockan 19.00 vid COOP Forum i Eskilstuna. Mvh // Mr Hamann |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.