|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Det blir 4st Dunlop SP Sport 2000 225/50*16 på BMW-orginal fälgar. Step on it! |
|
|
Usch vad besviken jag känner mig.. Har beställt en uppsättning 17" Mille Miglia Action fälgar. Fick veta att dom skulle få in dom v 32-33 Ringde dom idag o frågade om dom visste mer exakt när dom skulle komma. I mitten på september!! Detta med anledning av att dom inte har inne på lager och dom går på semester i Italien denna vecka..Argh! Så nu vette tusan om jag ska försöka hitta ett par snarlika fälgar eller om jag ska ha lite tålamod o vänta... Jörgen |
|
|
Jag får nog justera mitt uttalande ovan. Har bytt bil så nu sitter det 225/45*17 Ventus på M5 lookalike fälgar från specialfälgar. Mycket snyggt tycker jag! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
| Mina bakre TRX-fälgar är nu skodda med ett par knappt använda 220/55 från 80-talet.....våtgreppet lär nog vara obefintligt men jag kan säkert köra 10000 mil med dem. | |
|
Kör på Silverstone FTZ Sport 225/45/16. Helnöjd! /ab |
|
|
Funderar på att köpa 18" Alessio Phantom Split fälgar. Ser snarlika ut dom som jag hade beställt faktiskt.. Länk Men.. Svårt att känna hur det riktigt kommer att se ut när dom väl sitter på.. 18" på en E36 318is Coupé. Ser det för "mycket" ut eller ser det helt ok ut? Jörgen |
|
|
krejsy: Snygg fälg! Verkar vara ett bra pris på dem också? Vet inget om märket Alessio dock.... __ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.