|
Sida 8 av 10
|
|
|---|---|
|
Hejsan allesammas! Måste säga att igår va helt klart den bästa och mest lyckade träffen som jag varit på! :) Tack vare "pappa" Asken så fick vi ju uppleva en hel del roliga vägar. Vi drar troligtvis igång en träff igen om någon månad. Jag "räknar" med att alla som var med denna gång kommer, och en del till! =) "Foo's" idé låter bra! Förslagsvis så kan jag och Asken kolla på lite kartor och markera ut lite "färdvägar" till nästa gång. D.v.s. att det blir ett snäpp bättre organiserat! :) Det blir lite som ett BMWPower-Sthlm-Rally :-D Tackar alla som kom och hoppas att ni som inte kunde igår kommer nästa gång! "ThaMaztr", hur var Z4:an??? =) JÄKLIGT skönt ljud i den måste jag säga! :-D "Maxad"... Hoppas det har löst sig med stenskotten tills nästa gång vi ses. Jag och några polare håller också på att fixa å dona lite med bilder och film! Nästa gång ska vi försöka få ut lite "bättre" filmning och helst att vi kan hitta lite "dubbel-filiga" vägar, så att vi kan få en bra filmning av hela karavanen! Dock så tycker jag absolut att vi måste glida på vägarna som vi körde på igår. Ett till förslag på "filmning" är att "filmbilen" åker i förväg någon minut. Sedan ställer man kameramannen i en fin kurva, så får man en cool filmning av hela caravanen. Ni kan gärna komma med tips på andra fina vägar och matställen! Maten var förövrigt helt ok och det va trevligt när den "äldre mannen" kom med sin M3:a! :-) En E30-87 med 5000mil trimmad till 260hk! :-D Hoppas han kan komma nästa gång också *ler* Nu ska ja meka lite E30 tror ja. Men vi hörs! Mvh Tobbe |
|
|
Tackar också för den perfekta dagen, hoppas verkligen att det blir om en månad igen. Mvh Daniel |
|
|
Man kanske skulle tanka i kärran nån gång och åka ner, för jag antar att ni lär träffas lite då och då i sommar... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Tobias 320i-94: Z4:an var en riktig höjdare, ha-begäret blev stort redan när jag startade motorn :) Det släppte lite när jag drog på fullt uppe vid rondellen, kan till viss del ha berott på friktionsdäcken som var monterade :/ Riktigt skojig bil iaf, kvalitetskänslan är betydligt bättre än på Z3! Kika förbi i Solna någon dag och be att få provköra :) ///M |
|
Agge |
Har lagt upp lite bilder här. Tack för sidan jonasjonas. Länk |
| Bra bilder Agge !!! | |
|
Agge, Thanx, de va snabbt! |
|
Agge |
Vielen danken MS. Måste tillägga att ägaren till den gamla m3:an (e30) som Tobias pratade om, har ägt bilen sen ny. Imponerande... |
Agge |
sleeperix: Jo, det var bara att sudda ut regplåtarna och förmiska bilderna, gick ganska fort trots bristande tålamod :) MVH //Agge |
|
Agge: hmm många bilder på en snygg svart bil:)) Bra att du suddar ut regnr |
|
Agge |
starre: Jo, det är klart man måste sudda ut regnr. Det blev en del foton på din bil, men det gjorde jag bara för att man vill ha lite foton på sin nästa bil, sa du inte att vi skulle byta rakt av?? :))) |
|
japp, många snygga bilder blev det!! förhoppningsvis är det en annan snygg grå med nästa gång... ;) *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Agge, Nemas problemas! Fina bilder för övrigt. :) |
|
|
Tobias : Tjaaa den hade jag glömt bort tills du påminde mig nu igen :)) , nej då det löser sig alla gånger får väl passa på o tacka alla för en fin träff riktigt lyckad vart det . På återseende . Tobias , du kan väl maila mig när du har gjort klart filmen så kan jag få en copia Keep Your Distance This is a BMW ;) |
|
|
Maxad: Jag är den du gav numret till med kameran :) Tobbe har fått mittt filmmaterial om du undrar. Annars kan du få min 35 min oredigerade om du vill :) |
|
|
Ser fram emot en favorit i repris, det var riktigt trevligt att vara ute i det vackra vårvädret och träffa likasinnade BMW tokar. Mvh Rickard |
|
| Nästa gång ska jag KOMMA I TID!! :-(( | |
|
Blir väldigt ledsen att jag inte kunde komma när jag ser bilderna, ser trevligt ut :) Hoppas jag inte jobbar nästan gång... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Det var riktigt kul att se alla era fina Bemers! Synd att jag kunde inte komma i tid, men bättre sent än aldrig! Det är bara synd att man var ensam om att försvara Z3 färger. Det lär bli lite flev av oss på Mantorp 10 Maj ! Foo: Raca med 911:a ? Såna äter man till frukost ;-) _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Kul o se alla välputsade BMW...Till nästa gång ska ja ha fått på de lackade dörrlisterna o handtagen o inte komma "listlös" för som de va nu skämdes man ju för o ställa bilen bland de andra... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.