|
Sida 6 av 10
|
|
|---|---|
|
Jag kommer troligen inte, blev uppsagd i går (pga nedskärningar!) och har liksom tappat lusten med allt. Fyll nu inte detta forum med sympatiinlägg eller tjat på att jag ska komma. Har någon ett jobb att erbjuda kan ni höra av er, annar dyker jag väl upp lite senare i vår på div. träffar. Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Inget sympatinlägg, men jag VET hur det känns...och jag förstår om du tappar sugen! Men det är bara att hänga kvar, det löser sig alltid! Lycka till! /Klas |
|
|
Thamazr Trevligt att du hittat hit =) Jag kommer ju inte tyvärr, får kolla in "blöjexpressen light" nåsta gång. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
starre: Skulle helst vilja ta Z3:an, men jag vill inte parkera den på jobbet sen. Det blir fler tillfällen för den ska du se ;) Motorhead: Slå en pling bara :) ///M |
|
| jag kommer inte att komma tyvärr , har ej fått tilbaka min bil från lackeraren och kommer inte fåd en förns på måndag :(( skulle kunna dyka upp i en gammal 7a men det är ju inte samma sak:( | |
|
Måste tyvärr jobba imorgon boyz... Nästa gång kanske :) |
|
|
Soki: ju flera desto roligare?? |
|
| Släpar med mig erik tills imorgon så jag o erik kommer.. | |
\\\M 325i ZENDER/// |
pga tjejens familj kommer från värmland kan inte jag komma...... hoppas att "erik g" läser.......... mvh ///lila ljus\\\ |
|
Eventuellt skall jag sota ur bettan, så jag och polarn med sin 328IM kanske dyker upp!! |
|
| starre: jo det är sant, men ändå...va på rätt dåligt humör när ja skrev inlägget hehe, hade blivit lovad att senast fredag skulle den bli klar men men, va ska man göra det är inte som det hade gått snabbare om jag gjorde det själv så :) | |
diamantsvart_bmw |
är i sthlm på jobbet och kan inte komma men ni kan ju alltid åkaförbi och tuta utanföe Spendrups i vårby så får jag i allafall se er, hoppas ni får en bra dag/ mvh Johan Länk Snart nya bilder |
|
Tobias 320i-94: Vad säger den senaste listan på hur mycket folk som kommer? Vilken parkeringen ska vi ta? |
|
| Kanske dyker upp en till bimmer, tänkte ut och lufta M3an idag ... | |
|
Hej igen! Jag åker nu... Vi tar parkeringen längst in... Hoppas på 40bilar... Vi får se! Ha det! Mvh Tobbe |
|
|
Hej alla! Pga akut sjukdom i familjen var jag tvungen att köra sjuklingen på förmiddagen till vårdcentral och missade då detta möte som jag hade sett fram emot! Mötte ett antal fina bimmers på väg till Kärsön (bor själv på Ekerö), bl.a. Lövis feta 540! Hoppas dock på ett nytt möte inom en snar framtid, med samma fina väder! *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Var där 11.10 inte en kotte kvar! Letade ute i Waxholm, Djurgården .....inte ett spår. Vad bråttom alla fick från Brostugan! trist att missa... /m |
|
Bimmer7er |
mosse: Tråkigt att du inte hann med :/ Vi var ute på Ekerö / Stenhamra å snurrade. Mobil-tel hade varit susen i detta läge. /// Bimmer7er |
|
BmwCoupe: Jag saknade dig stod ensam med M3E46 men det funkade:)) mosse:Trist att du missade träffen tror att det kom ca:35 bilar Bmw bilar dvs. Bra Jobbat:Tobias |
|
| Ja det var kul att se på alla fina BMW-bilar! Var några som gick runt och fotade såg jag? Kommer det upp bilder nånstans eller var det bara bilder de ska behålla för sig själva? :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.