|
Sida 3 av 10
|
|
|---|---|
|
Får se om jag kan komma loss... Är hundvakt =/ Fast jag kanske kommer förbi med doggen i bilen. Kan det månne vara Lövan som döljer sig bakom "BMW V8"? I så fall måste man ju nästan dit och beskåda underverket =) //Koffe |
|
|
Får väl hyra en då... MVH KJELLE |
|
|
Jo det får du ta och göra Kjelle :) Kolla om du kan hyra en av MABI. En M5 kanske :-D Mvh Tobbe |
|
|
Denna gång kan jag ej komma tyvärr men räkna med mig lite längre fram. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
Jag kommer bara eventuellt, lämnar en liten reservation åt vädret, DET SNÖADE JU I MORSE! och var minus 3 grader, jag trode våren var här. OK det var ingen snöstorm men ändå. Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Z3mpower: Det var bara tillfälligt till den 29/3-03 ska det vara fint väder, jag har pratat med väder gudarna:)) |
|
|
We'll see! Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Koffe> Japp det stämmer att det är jag som har/haft BMW V8 som andvändarnamn. Nu har reggat om lite. Gick visst inte att ändra andvändarnamn. Syns vid brois. Mvh Lövan www.540touring.nu |
|
|
Låter som det skulle kunna bli riktigt trevligt där, men ju närmare vi kommer desto sämre ser chanserna ut att jag ska hinna =/ Men det går väl fler tåg som man brukar säga... Blev du nöjd med ESS-tuningen då Lövan? Kommer Asken så kan det ju bli riktig kul =) //Koffe |
|
|
Tja! Måste meddela att jag desvärre uteblir då jag igår kväll blev påkörd av en svenssoncontainer:( Hela bakspoilern och lite till är veck så jag skulle nog skämmas ihjäl med ett sådant farkost på träffen. Hoppas att det kommer fler tillfällen framåt sommaren. Hälsningar /Dominik |
|
|
Dominik, Om du vill åka i alla fall så kan du åka med mig...kanske inte lika kul, men du får ju träffa likasinnade. /Erik |
|
|
Koffe> Jag är mer än nöjd med ESS-tuningen =) Det åker på M5-diff o drivaxlar inom kort så det kommer bli lite bättre utväxling på klumpen. mvh Lövan www.540touring.nu |
|
storken25 |
Lövan: Bor du på Lidingö?? |
|
Tobias 320i-94: Hur går det Tobias med en ny uppdaterad lista på vilka som kommer med vilka bilar:)) Var inne på kalles ny skapade site och det såg riktigt bra ut...... Nu säger jag inta att du måste göra en copy paste men om tid och kunskap finns kanske man kan göra en light version?? |
|
|
Kollar läget på denna tråden igen. Det verkar ju som om det kommer att bli lite bilar på lördag ändå... Det skulle inte vara fel att få en ny lista på vilka som kommer att komma, så att man kan se hur många det kan blir o vad de har för bilar. /Treat other likte you want to be treated Bambi racing (Crew) |
|
|
Hejsan igen gott folk! Skönt att sajten är vid liv igen! =) Ska försöka göra en uppdaterad lista på vilka som kan komma å med vilka bilar :) Måste bara få lite tid först, har ett prov imorrn i fysik =( *suck* Men ska försöka hinna med en lista innan onsdag. Hoppas vi blir jätte jätte jätte jätte många! :) Mvh Tobbe P.S Hoppas vi blir ett par från Åkersberga också! Kommer du STEPHAN, Anders.S mfl.!? =) |
|
|
Kan tyvärr ej komma som jag lovade tidigare... /Jimmy Länk |
|
| BMW735IA: Kul och rasta M5an i fredags ?För jag antar att de var du som var lite gasglad =) | |
|
Teres: Jahapp.. där ser man.. jo det vart några meter.. synd bara att parkeringen är så liten... Ett par vinterdäck gick det åt.. hehe.. Synd bara att kopplingen e slut.. Ni stog vid pumpen? /Jimmy Länk |
|
| Hinner jag få på sommarsulorna så kommer jag! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.