AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
7.999

BMWPower-Träff i Sthlm 29/3-2003 (kl 10.00!)

Sida 2 av 10
Givetvis kommer mui. Väntar just nu sportsystemet från Eisenmann. Borde komma i dagarna så jag hoppas hinna montera det på kärran och spela en trudilutt för er övriga:)

/Dominik

"If You drive behind a fast car You can get exhausted"
Är det fint väder så kommer jag och tjejen från Gävle..

/Jimmy
Länk
\\\M 325i ZENDER///
kul när folk åker från gävle er:)))
+poäng till er....

Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Dyker också upp om jag hinner besiktiga M3:an innan dess...
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Skall försöka göra mig ledig.
Tveksamt om det går, men jag skall göra ett försök.
\\\M 325i ZENDER///: jo men det går fort på motorvägen ner så det känns inte så långt.. hehe.

Soppan e ju dyr dock..

/Jimmy
Länk
\\\M 325i ZENDER///
ja hehe....

Hej igen!

Kanon roligt att det finns så mycket initiativ hos många =) Hmmm, matställe ja... Jag är inte riktigt säker på vart vi ska luncha, men det finns säkert nån här som kan ett bra ställe som kan ta emot många galna BMW-gubbar :) Jag ska fundera ut en "Route" så att de som kanske inte hinner till Brostugan på morgonen kan haka på lite senare. Kom gärna med förslag på fiiiiina vårvägar :)

Ett förslag som jag har är att vi kanske beger oss ut mot vaxholm och kör på bogesunds-leden :) Kalas fina vägar tycker jag iallafall! Vi kan ju såklart käka lunch i vaxholm också men det e nog rätt ont om parkering, å sen finns det inte så många ställen som kan ta emot många personer. Men jäklar va coolt att glida med ca 20-30 bimmers vid hamnen där :)

Hör av mig igen så fort jag har listat ut lite mera. Ska göra en personlista också för att se exakt hur många som kommer!

Ha det!

Mvh Tobbe
-ZodiaC-
Det är juh inte sant! :// hmm fan att man gör lumpen.. vill juh åxå vara med! :)) tar juh bara 10 minuter till brostugan.. aja hoppas det går flera tåg! have fun! :)
Kommer självklart, kul att du drar i gång med träffar i år med Tobias, BMWn får däremot vila några dagar till antingen blir det till att vara passagerare eller så får Roccan vara BMW kopia, E34 emblemet passar perfekt över VW märket och med det på plats så borde den få vara med eller hur!

Mvh Stephan

Hejsan igen! Har satt ihop en liten lista på folk som jag "tror" kan komma. Hoppas att fler kan. Om ngn som finns med på listan och som inte kan så håjta gärna till... :) Hoppas att de som skulle ta ut sina bilar den 1:a April kan "fuska" lite å ta ut dem den 29:e istället :) Här kommer listan:

Jörgen Nymann
Erik G
Jonasjonas
Soki
MS
\\\M 325i Zender///
Bmwskadad
Z3mpower
Starre
Dominik
BMW735IA
Mosse
Hubbe325
Warcow
Bavaria
Nigh_RaCeR
BMWCoupe
Maxad
Bimmer7er
STEPHAN
Styrman1
Johann

Som sagt... Säg gärna till om ni inte kan och säg också gärna till om ni "kan" :) Så kan jag lägga till er på listan!

Tack på förhand!

Mvh Tobias
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Om jag har en chaufför skulle jag kunna tänka mig att komma. Dock brist på körkortsdugliga BMW-vänner.
Visa användare
166
touringthomas
528ia Touring-98
Äntligen en touring "jonasjonas" då kanske man vågar kika förbi.
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Jo, Thomas vi har redan träffats. :)
Sienaröd 523i touring som sålde oranga bakljus...
Visa användare
166
touringthomas
528ia Touring-98
Jasså var det du.experimentet med egen tillverkning av vita misslyckades,nu sitter facelift på istället.
Skulle vara kul att komma.
Hoppas att det inte blir något jobba den helgen och att jag hinner med insp.2 innan...
...och uppehållsväder förstås :)

/Wille
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Thomas,

Åh! Snyggt! Har du xenon på den nu också? Får tjata med mig farsan så man kan kolla på den...
har alla som kommer satt på snygga sommarfälgar el? fan ja komer inte hinna fixa tror jag, :/// hoppas ja slipper skämmas bara... :)
BM
174
BMW V8
540Touring -98
ESS 400+
Kommer o hälsar på.

Cityrace 2003 - streetrace.stockholm
Kommer förmodligen att hänga på...
Jag har varit ute efter en träff på Brostugan i några dagar, men det är ju nästan ingan som vågat ta fram finbilen. Men nu kör vi hårt 80)

/Treat other likte you want to be treated
Bambi racing (Crew)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.