|
Sida 10 av 10
|
|
|---|---|
|
Richard: Var mest på skämt jag skrev det =) Jag kommer att vara där ! Och jag ställer min bil längst fram !! ;)) |
|
|
bmw320i Det finns ju faktist de som tror att de inte kan komma på en bil träff för att de inte har den häftigaste bilen. Bilträffar är till för att folk med bilintresse ska kunna träffas, kika på varandras åk, inspereras, få hjälp med problem (åtminstånde kanske hitta någon som kan förklara hur/vad osv). Är man sen lyckligt lottad att åka på rätt träffar så kanske några roliga aktiviteter erbjuds. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
| z3mpower: Jo såna har man träffat (som inte åker på träffar för att de inte har nån värsting). Själv är jag besatt av bilar sen 3-4 årsåldern så jag hade kommit även om jag haft en mazda 121 från 89. Nöjet för min del, och dem flesta andra antar jag, vid såna här tillfällen är ju att beskåda andras bilar och kanske inspireras att göra nåt med sin egen/byta bil. Träffa likasinnade och tjafsa lite helt enkelt. Får ta med sambons lillebrorsa också, håller på att lära honom uppskatta bilar av det rätta märket ;) | |
|
starta ny tråd!! :) bmw320i: din bil e mycket roligare att köra än min juu ;), har nu lånat en 318 facelift o den e rapp som f*n. Nästan som man vill sälja storingen o köpa en liten hungrig 3a. |
|
| Soki : Ska vi byta rakt av ? ;) | |
| det kan vi göra men ja kanske kan montera in min motor i din bil så får ja ett riktigt monster ;) | |
|
Visst, byta motorer går också bra ! Men då vill jag behålla min E46 ;) |
|
| hehehe | |
|
Hejsan alla! Jag skriver en ny tråd senare idag! :) Filmen är klar nu iallafall! :-D Den blev ok... Vi hade inte så jätte mycket bra material från filmningen då batteriet tog slut efter en stund och sedan så gick det inget bra att slå ihop den med den andra filmen som Steigen hade filmat :-/ Men men... Hoppas att alla blir nöjda iallafall... Den är på 67.6Mb och 6.46 lång. Lägger upp den på min FTP sålänge och sedan hoppas jag att Asken eller någon kan lägga upp den på BMWPower! :) Här e adressen: ftp://www.hannus.net/bmwpower/ användar id: bmwpower lösen: supersprint Ha det så bra! Mvh Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.