|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
72 11 2 257 467 Röda (Vänster BAK "BMW Motorsport") 72 11 2 257 468 Röda (Höger BAK "BMW Motorsport") Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
| Till e34 kostar röda frambälten 1200:-/st. | |
|
Har kontaktat BMW och dessvärre passar den inte Z3, finns även inget annat alternativ med röda bälten till Z3 (enligt BMW Group SV). Har försökt leta lite på nätet men har inte lyckats hitta något till Z3. Finns det någon som känner till en producent eller återförsäljare av bilbälten som man skulle kunna kontakta och höra med? Hälsn Ash. |
|
|
Prova med AUTO LIV i Vårgårda dom tillverkar bilbälten till SAAB och Volvo med flera Lycka till |
|
|
Helskotta så fin bil , det enda jag tycker är fult på den är den gula regplåten ! förstör som helhets intrycket på nå sätt... men det är ju bara därför man har vita själv och är van såklart... men handlar man den och byter ut som är bilen fullständig ;-) /Mvh Göran |
|
|
Japp har sett samma bil förut, hörde med BMW Finland efter bältena, fanns t.o.m. i lager men till det blyga priset 4.000mk ca 670e för alla 4. Sjukt sade jag och fortsatte drömma... Dessa priser naturligtvis E34. MVH Andreas |
|
|
Har nåt liknande paket som den där tror jag! Länk |
|
|
Newton: Ser ut som att du har en ur samma serie! Grattis om du inte betalat mer för den än för en vanlig M5:a. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Vad är det för speciellt med den dära då? Är dom byggd så från fabrik eller är det någon uppgradering? Gav 84000:- för den ifjol! |
|
|
Exakt vad som skiljer vet jag inte, men den heter tydligen Winkelhoch. Stolarna och bältena är ju uppenbarligen olika i alla fall. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Förresten; det låter som ett riktigt bra pris i alla fall om den är så speciell som den verkar vara. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
328-Johan: Kolla om det finns till e-34:an -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
|
det finns såna stolar och bälten på Falu bildemontering i falun, om nån letar !! MVH/niklas |
|
|
E34 M5T 1993: (Tog på en höft): 72 11 2 256 651 Röda (Vänster FRAM "BMW Motorsport") 72 11 2 256 652 Röda (Höger FRAM "BMW Motorsport") 72 11 8 200 788 Röda (BAK "BMW Motorsport") ?? Lättast är att gå in på BMW med dessa nummer och höra om det stämmer. =) Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
328-Johan: Om det inte är för mycket besvär så vore det jättefint om du hade möjlighet att ta fram nummer till E30 också. Tror det kan bli problem att förklara vad man vill ha om man stövlar in på BMW och säger att man ska ha röda bälten nämligen... Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
BMW E30 M3 1990: 72 11 2 233 003 Röda (FRAM "M Sport") 72 11 2 233 005 Röda (BAK "M Sport") Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
328-Johan: Bugar och bockar! Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Var in på BMW i Danderyd och hörde vad dom skulle ha för röda frambälten till M3:an Lite på 900kr, men kommer inte ihåg om rabatten från BMW-klubben var inräknad.... Skulle bli skitsnyggt..... Jan BMWCS # 3966 |
|
|
Det är inte bara snyggt... Även rätt bra kanske? eller rättare sagt säkrare. För man ser ju inte hela bältet när man drar ut det så vem vet, det kan vara en reva i det...? Så åk och köp!!! PS: Phiber köp ett par för det gillar jag =)... MVH Patrik Drive it like you hate it... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.