|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk (Winkelhock edition) som sagt vill ha (fast då måste man väl ha i baksätet också) p.s. Är det m3 säten i denna bil eller? Micke K. bmwcs nr.05085 Länk | |
|
Satan va snyggt det var.... Vill ha!! |
|
|
ser ut att vara samma modell som i M3 Sport Evo.... mysiga är de iaf. /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" Länk |
|
| jag blev mer sugen på en uppsättning 19-tums breyton magic. :) | |
|
Den var nog en av de tuffaste M5:orna jag skådat! :) /Manray/ |
|
| Det går att beställa. Jag hade numrena på dom. bara gå till orderdisken. Knepiga är väl monteringen. De var inte överdrivet dyra. Rätt rejsiga :) | |
| Gustav: Kan du maila artnr till mej äru snäll. | |
| F#n såg att du HADE nr på dom. Dax att sova lite kanske:) | |
|
för mig oxo :-) var ser du art.nr ? Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Det är sant haha. Jag HADE dom. Har dom inte längre. De var i min gamla Palm handdator och jag gick till BMW och de var inga problem att beställa till M3 E36 (el. M5 E34). Är nu borta! :) |
|
| Röda bälten sitter det i org M3E30 SE...bara att beställa hos BMW-handlaren...kostar inte så vansinnigt mkt heller... | |
|
passar de till e34? och sen vill jag nog ha i baksäte oxo Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Va tror ni då, passar det till en e36'a oxå tro? Mvh /// Clyzzon Länk |
|
|
Skulle nog passa lagom rejsigt i baksätet i kombination med mina 4-punkts Sabelt fram. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Hittade denna sida för ett par dar sen och blev riktigt sugen på röda bälten...eventuellt 4-punkts Länk Vet ni vem som säljer Schroth 4-punktsbälten, eller något annat spännande? Jan BMWCS # 3966 |
|
|
Fick vi svar på om det FINNS röda bälten till M3 E36?? /Klas |
|
| JA det finns röda bälten till E36 M3. Vet inte om det är samma som i M5 E34 men jag antar det. | |
| Fyy fan en sån där ska man ha...SKAPLIG!! | |
|
....någon som vet om det finns till Z3 M coupe????? Jag vill också ha, någon som tagit reda på priset än, eller vet om det är bökigt att byta? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Hittade i ETKn: 72 11 2 257 463 Röda (Vänster "BMW Motorsport") 72 11 2 257 464 Röda (Höger "BMW Motorsport") Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
Detta är till E36:an Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.