AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
28.585

Vem är Hasso?

Sida 2 av 3
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Undrar hur länge det kommer ta tills han besvarar våra beröm....

by the way... Hasso-Rules

Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Han kommer nog aldrig skriva något i denna tråden. Gör han det kommer ju hela mystiken kring honom att förgås. :)

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Vadå Hasso? Nu förstår jag inte alls vad ni talar om! Vem är det?

:-DDD

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Hasso ska va glad så länge han får regera. Snart ringer George "I´m a lonely cowboy" Bush och kräver att Hasso skrotar sin BMW:I
32
jöjje
518i -91
Hmm där ser man... Vilket mottagande av Hasso!! Behövde tydligen ventileras här på forumet!

Måste ändra min användarsignatur!
32
jöjje
518i -91
Kolla neråt!

Hasso for president!
An
1.415
Andrè
BMW 335iM Coupè 2008
Det är nära inpå sant, Hasso vet det mesta! ;-)

Länk

MVH/Andrè

gillar starkt den här tråden....mycket av min kunskap kommer från just Hasso...o även Asken...Tack !!! :)

MrMonzen
Tjena,

Idag var en av mina bättre dagar på LÄÄÄNGGGEEEE!!!!!

Jag har fått äran att träffa och fått hjälp av en numera förebild till mig, pga hans egenskap att bemöta och hjälpa andra bmw-ägare.
TUSEN TACK, Hasso för din hjälp idag med återlivningen av kylskåpet under huvven på min bil idag!!!!

Jag vet vilken bil jag ska köpa så fort den blir till salu iaf. :D
Det ska bli trevligt att få ratta en 528 nångång i framtiden!

Synes imorn! ;)
Hasso vem då??

Aldrig hört talas om karln.........
en av bmw-powers hustomtar är hasso från hassoland, granne med kumlaanstalten va?! :) hassoluja ska man kanske säga, lr? =D, den som inte vet vem hasso är bestraffas med straff enligt murphys lagar =D (ex. nytvättad bil och det kommer en regnskur)

Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad...
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Bmwlover, .....och skulle man tala illa om honom, finns det alltid en fiskmås i skyn som är beredd att skoningslöst leverera straffet på den nytvättade bilen! :oDDD

Mvh
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Hasso Är en trevlig prick..hjälper alltid till med något man behöver hjälp med!!!
Tur att vi har dig!

MvH Bmw 4-ever

Länk
Bimmer7er
Hasso är antagligen intagen på Kumla-anstalten och har som dagterapi sysselsatt sig med att fejka sin BMW-proffisionalitet :))

Har en 535i (V8) med samma färg som Hassos på G, då blir jag ju värre ju, förutom putsen :))

/// Bimmer7er
Copy
E34 5 speed 13 år
325 td- 95
Hasso regerar. Röstar för en avdelning, Hassos hörna, på forumet. Klart go gubbe. Tog sig tid att maila mig privat när jag hade problem med bilen.

Copy
Varför inte en "Fråga hasso" han kan ju då på ett enkelt sätt svara på frågor som man vanligtvis inte vågar ställa.

Typ, "Vad är den lilla spaken till höger om ratten till för?" och så kan han på ett avspänt sätt förklara ;)

Håller med att han är en klippa, har alltid kommentarer om kolfiber, gott kaffe med dopp och biltjôt som räcker till alla i en mindre svensk stad ;)
Johan B: Jo det är härligt, och tycker nån att han är ÖVERPEDANT med sin fina bumse så straffas det med en djup repa längs hela bilsidan eller ett fett dörruppslag på en parkering.
Übrigens, Hasso richtlinien (Förresten, Hasso rules)

Bimmer7er
CoolBlueM3Cupe: Ja kan Olle så kan väl Hasso ;-)

/// Bimmer7er
styrman1
X5 4.4 -04
320DA -06
530XD -08
Efter ikväll vet väl hela Sverige va?

Automat är bekvämt
jepp, men han är fortfarande ett helgon på detta place med sina 6000+ inlägg och obetalbara dagboksinlägg om bombarmåsar osv.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.