|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Vem är Hasso egentligen? Jag gillar honom!! Han kan ju allt! Blir lika glad varje gång jag ser att han svarat i något inlägg! Man måste börja någongång! | |
|
Om jag nu hinner svara innan Hasso själv: sök på forumet. Automat är bekvämt |
|
|
Vem är Hasso, vem är Fantomen, finns Gud? Sådana frågor får man aldrig svar på! ;oDDD Ett tips är att läsa hans profil och dagbok.... Mvh |
|
|
"När Hasso skriver står blixten stilla" Automat är bekvämt |
|
|
Haha... ja tack så länge.. måste läsa om honom! Man kan inte bli annat än nyfiken! Man måste börja någongång! |
|
|
Hej Hasso är vår legend här på forumet. Har alltid bra tips och råd att ge. Go kväll / Wall |
|
| Är detta BMW-Jeopardy? Isåfall är svaret: Mannen som myntade uttrycket "Hasso-skick"! :D | |
|
Länk När du läst om Hassos bil och ALLA reportage han skrivit så har du lite kött på benen om vem Hasso är. Jag har träffat honom i verkligheten och han är en liten men underbar tjöööötgubbe som kan nästan allt om bilar, dock mest gamla jänkare, men i SYNNERHET BMW. Jag känner bara en eller eventuellt två som kan mer än Hasso om BMW men Hasso vinner med lätthet om man tar ett övergripande test i ämnet "fyra hjul och en ratt". _____ Micke Länk Länk |
|
|
Mera som man aldrig får svar på: Vem f-n är Harley Davidsson? Eller Hosianna Davidsson? Förmodligen vet Hasso detta oxå...)) FP |
|
Bavaria |
Folke, kanske lite off topic, men är det inte hosianna Davids son? trodde jag...:) |
|
liste: Tror inte att Hasso fixade uttrycket "Hasso-skick"... det uttrycker bara hur han vill att saker ska vara, som han vill ha... dvs fräschare än nyskick, har för mig att det kom när han ville ha grejer en gång från någon söderut i landet ! Hälsade på Hasso i Hassoland nyligen och har haft lyxen att utbyta ideér med mäster själv, kan bara hålla med att han är en tillgång för forumet och en schysst BMW-buddy som gör sitt bästa för oss andra förvirrade BMWsjälar... Personligen så känns det som att forumet är präglat av hustomtarna Asken, Hasso och Folke... forumet är inte dess like utan dessa ingredienser... ! Hälsningar! /Jake |
|
|
Har Hasso gått och blivit blyg? Kan inte tänka mig att han lyckats missa denna tråd ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Nejdå, inte missad :DDD Jo visst är det Davids son, Davidsson:)) Och Harleygrejen är nog mest känd i HD-kretsar, då mera som vem fan är Harley Davidson? Små detaljer avgör.. FP |
|
|
Man tackar för alla fina inlägg!! Planerar nu en sväng förbi Hasso till sommaren... Mest bara för att se om jag hittar dit och kanske få en glimt av Hasso! Man måste börja någongång! |
|
|
Nu har karln gått och blivit en sevärdhet också..... Dax att ta inträde? |
|
|
Hassoluja!! Mvh /NP |
|
Deliq |
Kanske dags att knäböja mot Kumla 5 gånger dagligen och rabbla ett mantra: Haaassssoookaaanaaalllltoooommmmmbeeeemmmweeeee.... :DDDD M V H // Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
| Låter som en sällsynt fågel e på sverigebesök,alla vill veta mer om den,se å höra denna mycket skygga fågel.Ta me kikare | |
|
Vi väljer Hasso till Kung... Udo Dirkelsniff |
|
|
Hasso for president!! FP |
|
|
hasso är nog bmw guden här på forumet Joakim Eriksson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.